Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-05-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bank BGŻ promuje kredyt mieszkaniowy bez prowizji

W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kredytu hipotecznego. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o preferencyjnej cenie kredytu hipotecznego – osoby, które w okresie promocji trwającej do 1 lipca wezmą kredyt – nie zapłacą prowizji za jego udzielenie.

      – Hasło kampanii brzmi: „Będziesz chciał się pochwalić swoim nowym mieszkaniem”. Bohaterem spotu telewizyjnego jest szczęśliwy właściciel nowego mieszkania, które sfinansował dzięki kredytowi  w Banku BGŻ. Jego radość jest tak wielka, że posuwa się do małego podstępu, aby tylko pochwalić się swoim mieszkaniem – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Stawiamy na prostotę produktu, w przypadku kredytu hipotecznego minimalizuje to niezbędne formalności, co w połączeniu z obniżeniem kosztów, stawia nasz produkt w czołówce kredytów mieszkaniowych na rynku – dodała Małgorzata Wagner.

Trwająca do końca maja 2010 r. kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na telewizji, gdzie będzie emitowany 15 – sekundowy spot reklamowy. Działania reklamowe obejmują także prasę, Internet oraz radio. Wsparciem będą też promocyjne naklejki na witrynach oddziałów oraz ulotki.
     
Kredyt hipoteczny w Banku BGŻ udzielany jest:
• w złotych
• nawet do 100 proc. wartości nieruchomości
• na okres do 40 lat

Od stycznia 2010 roku dostępny jest także kredyt preferencyjny w ramach programu „Rodzina na swoim”. Osoby zaciągające kredyt otrzymują dofinansowanie nawet do 50 proc. odsetek przez 8 lat spłaty kredytu.

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS