Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-12-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bank Pocztowy w Ścinawie, Łosicach, Żukowie i Surażu

W poniedziałek, 5 grudnia wystartowała nowa kampania wizerunkowa Banku Pocztowego. Bank obsługuje już milion Klientów, a jego usługi dostępne są w każdym miejscu w Polsce.

W najnowszej kampanii Bank Pocztowy eksponuje swoją dostępność dla Klientów nawet w małych miejscowościach. Jest to możliwe dzięki najszerszej w Polsce sieci Oddziałów Banku i ponad 8 tys. placówek pocztowych na terenie całego kraju.

Kampania podkreśla, że na korzystanie z usług Banku decydują się Klienci indywidualni, ale również przedsiębiorcy. Jest ich już ponad milion – również w Ścinawie, Łosicach czy Surażu. Od początku roku Bank wybrało ponad 290 000 Klientów.   

Spoty będą emitowane od 5 grudnia do 16 grudnia br. na antenie w stacjach: TVN24 i TVN CNBC. Obok reklam telewizyjnych, analogiczne pojawią się w prasie, na łamach: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Dziennika Gazety Prawnej oraz Parkietu od 5 grudnia do 16 grudnia.

Kreacje reklam przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS