Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą przez telefon przystąpić do ubezpieczenia, które pozwala - bez uciążliwych formalności - zadbać o bezpieczeństwo finansowe najbliższych w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak śmierć w wypadku lub utrata pracy. Oferta „Bezpieczny rachunek", która jest dostępna tylko dla klientów TP, została przygotowana we współpracy z PZU SA.
Przystąpienie do ubezpieczenia nie wymaga załatwiania dodatkowych formalności - z klientami będą się kontaktować telefonicznie doradcy z TP. W czasie tej rozmowy można od razu złożyć deklarację przystąpienia do ubezpieczenia, a składka doliczana będzie bezpośrednio do faktury za usługi TP.
Klienci mają do wyboru 2 warianty ubezpieczenia. W zależności od wysokości miesięcznej składki ubezpieczeniowej, 11 zł lub 16 zł, polisa gwarantuje wypłatę następujących świadczeń (wariant 1 / wariant 2):
5 000 zł / 10 000 zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
25 000 zł / 100 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku komunikacyjnego,
50 000 zł / 150 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku lotniczego
100 zł / 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy, jeżeli ubezpieczony uzyskał status bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych.
Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek" może być zawarte na miesiąc z automatycznym comiesięcznym odnowieniem. W każdym momencie można telefonicznie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia, dzwoniąc na numer 801 505 505. Pod tym numerem można również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące ubezpieczenia.
Początkowo „Bezpieczny rachunek" jest dostępny tylko dla wybranej grupy klientów TP, z którymi telefonicznie skontaktują się doradcy. W przyszłości Telekomunikacja Polska planuje umożliwić zakup ubezpieczenia „Bezpieczny rachunek" wszystkim swoim klientom.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie:
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/ubezpieczenia/ubezpieczenia/