Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-04-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bezpieczny zysk bez podatku z polisą oszczędnościową PKO Banku Polskiego

150x110

PKO Bank Polski po raz kolejny oferuje Polisę Oszczędnościową, czyli produkt ubezpieczeniowo-depozytowy zapewniający zysk wynoszący 4,05 proc. w skali roku, co odpowiada standardowej lokacie oprocentowanej na poziomie 5 proc.

Minimalna wpłata wynosi 5 tys. zł. Produkt można nabyć do 30 czerwca 2011 r. Polisa Oszczędnościowa oprócz pewnego zysku zapewnia jednocześnie ubezpieczenie na życie. Wypłata z polisy, jako świadczenie ubezpieczeniowe, nie podlega opodatkowaniu od zysków kapitałowych. Czas trwania ubezpieczenia to 12 miesięcy. Więcej informacji na temat produktu dostępnych jest na stronie www.pkobp.pl.

Jest to już 5. edycja Polisy Oszczędnościowej, produktu zyskującego coraz większą popularność wśród klientów PKO Banku Polskiego.

Ponadto klienci oczekujący zysków wyższych niż na standardowej lokacie mogą do końca roku skorzystać z Lokaty z Funduszem, której oprocentowanie w części depozytowej sięga aż 6,66 proc. w skali roku na lokacie 12-miesięcznej oraz 5,55 proc. w skali roku na lokacie 6-miesięcznej. Produkt łączy pewny zysk z lokaty z szansą na zysk z funduszy inwestycyjnych - subfunduszu PKO Zrównoważonego Plus albo PKO Akcji Plus.

PKO Bank Polski oferuje swoim klientom szeroką gamę produktów służących pomnażaniu oszczędności, poczynając od tradycyjnych lokat terminowych, kont oszczędnościowych złotowych oraz walutowych, poprzez nowoczesne książeczki mieszkaniowe, na produktach strukturyzowanych kończąc. PKO Bank Polski jako jeden z niewielu banków umożliwia integrację rachunku maklerskiego z rachunkiem bankowym. Usługa ta pozwala m.in. aktywnie uczestniczyć w transakcjach kupna i sprzedaży wszystkich instrumentów finansowych notowanych na GPW, np. akcji, obligacji czy kontraktów terminowych. Za pośrednictwem internetowej platformy iPKO oraz Inteligo klienci mogą inwestować w fundusze.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Zysk netto za rok 2010 był najwyższy w całym sektorze i wyniósł 3,3 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS