W sobotę, 24 kwietnia br. ruszy kolejna niestandardowa kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem w roli... muszej. Klienci w ramach towarzyszącej jej oferty otrzymają router Wi-Fi za złotówkę.
Bzzzprzewodowy internet tak lata po pomieszczeniach, że nawet mucha ledwo się przeciska między strumieniami danych – tak w skrócie można opisać ideę nowej kampanii reklamowej Netii. Towarzysząca jej oferta Netii – router Wi-Fi za 1 zł przy zakupie pakietu internet+telefon – zachęca do rezygnacji z kabli i przerzucenia się na sieć bezprzewodową (Wi-Fi).
„Po raz kolejny stawiamy w naszej kampanii na niestandardowe podejście do tematu. Pokazujemy naszym klientom, że nie muszą się już potykać o kable, a z bezprzewodowego internetu może korzystać na kilku komputerach jednocześnie” – powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii. „Myślę, że i tym razem Tomasz Kot przekona klientów, że Netia daje internet, że mucha nie siada.”
O kampanii
Główną rolę w kampanii – tym razem nieco zdezorientowanej wszechobecnym internetem muchy – zagrał Tomasz Kot, Twarz Netii. Od 24 kwietnia br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach będą emitowane spoty 30- i 15-sekundowe, natomiast od poniedziałku 26 kwietnia br. kampania będzie obecna również w prasie i radiu (spoty 30- i 15-sekundowe). Za kreację odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów - ZenithOptimedia.
***
Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.