Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Delecta Top Marką 2011 w rankingu „Press”

150x110
Delecta została wiceliderem zestawienia najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych w ostatnim roku. To czwarty rok obecności marki w czołówce rankingu i drugi raz z rzędu na obronionej, drugiej pozycji.

Delecta zajęła drugie miejsce, uzyskując łączny wynik 73 punktów - tylko o 1 punkt niższy od marki Coca Cola. Na finalną pozycję w zestawieniu złożyły się punkty przyznane za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji prasowych. Pod względem ilości publikacji Delecta okazała się bezkonkurencyjna. W badanym okresie (lipiec 2010-czerwiec 2011) markę wzmiankowano w 3403 publikacjach prasowych, w zdecydowanej większości w kontekście pozytywnym lub neutralnym. Zaledwie 4 publikacje odznaczały się negatywnym wydźwiękiem.

Tegoroczny wynik Delecta zawdzięcza konsekwentnie realizowanej strategii PR w zakresie komunikacji z mediami (konsumenckimi, branżowymi i internetowymi) oraz działalności sponsoringowej - od 2003 marka wspiera drużynę siatkówki męskiej Delecta Bydgoszcz. Osiągnięty sukces jest dowodem na to, że długofalowe projekty marketingowe stanowią najlepszą drogę do efektywnego budowania świadomości marki w mediach. 


Badanie Top Marka zostało przeprowadzone już po raz czwarty przez magazyn „Press” i zespół firmy „Press Service Monitoring Mediów”. Analizie poddano materiały opublikowane od lipca 2010 do czerwca 2011 roku w tytułach prasowych. Na podstawie uzyskanych danych ustalono, między innymi, ranking 5 najpopularniejszych w mediach marek spożywczych. 
Źródło: Press 10/2011, dod. „Top Marka”




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS