1 marca 2011 r. rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna Konta z Podwyżką Banku BGŻ w ramach drugiego etapu promocji tego produktu. Kampania potrwa do 10 kwietnia 2011 r. i prócz telewizji obejmuje również Internet. Poza tym przez ostatnie dwa tygodnie lutego trwała promocja konta w prasie i radio.
- Poprzez kampanię chcemy poinformować klientów o tym, iż Konto z Podwyżką Banku BGŻ zwyciężyło w styczniowym rankingu kont osobistych przygotowanym przez portal finansowy Money.pl. – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ. Otrzymane wyróżnienie jest obiektywnym potwierdzeniem, że wprowadzanie na rynek innowacyjnych i unikalnych produktów przynosi efekty – dodała Małgorzata Wagner.
Autorem kreacji drugiego etapu kampanii Konto z Podwyżką jest współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.
Konto z Podwyżką jest w ofercie Banku od 15 listopada 2010 r. Jest to bezpłatnie prowadzony rachunek, oferowany wraz z Programem Premiowym „Podwyżka” dającym możliwość uzyskania od Banku BGŻ premii w wysokości nawet 600 zł rocznie. Wszystkie przelewy przez Internet są bezpłatne. Darmowe są także wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.