Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-02-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

ERGO Hestia rozdaje ubezpieczenia

150x110

Po raz pierwszy w Polsce firma zdecydowała się na przygotowanie bezpłatnej "próbki" ubezpieczenia assistance. Może z niej skorzystać każdy, bez żadnych opłat.

Do tygodnika „Newsweek” (01.02) i marcowego numeru miesięcznika „Twój Styl” jest dołączona bezpłatna 30-dniowa próbka ochrony ubezpieczeniowej assistance domowego i medycznego. Dzięki niej, posiadacze próbki będą mieli dostęp do jednej wybranej usługi specjalisty w przypadku szkody, awarii czy nagłego zachorowania. 

W ramach promocji można skorzystać z pomocy:

* lekarza,

* hydraulika,

* ślusarza,

* elektryka,

* szklarza,

* elektronika,

* informatyka.

 

Trzy kroki do zdobycia darmowego ubezpieczenia:

1. Zdobyć kartę „Twoja Darmowa Próbka Assistance” wklejoną do tygodnika „Newsweek” i miesięcznika „Twój Styl”.

2. Zarejestrować się na stronie www.promocja.hestia.pl i odebrać e-maila potwierdzającego aktywację usługi.

3. W przypadku chęci skorzystania z usługi assistance, zadzwonic na infolinię i czekać na specjalistę.

 

KOMENTARZ

Katarzyna Śliwińska, Dyrektor Biura Marketingu i PR ERGO Hestii: 

ERGO Hestia to firma, która kojarzy się z wysokim standardem obsługi klienta - obok najbardziej docenianej likwidacji szkód, naszym wyróżnikiem jest ochrona assistance. Nasi klienci nie muszą się martwić, gdy nagle zachoruje dziecko, gdy mają awarię hydrauliczną, zatnie im się zamek czy stłucze okno -  w takich wypadkach zapewniamy szybką bezpłatną pomoc specjalisty. Co ważne, nie jest to traktowane jako szkoda ubezpieczeniowa, klient nie traci z tego tytułu zniżek.

Próbka rozdawana za pośrednictwem prasy ma pokazać klientom jak działa mechanizm assistance, udowodnić wysoką jakość naszych usług i zachęcić do zawarcia ubezpieczenia w ERGO Hestii. Akcja wymagała długotrwałych przygotowań i mamy świadomość, że ma pionierski charakter. Z tego też powodu nie dysponowaliśmy rzetelnymi odnośnikami statystycznymi dotyczącymi spodziewanej skali odzewu klientów na akcję - jesteśmy jednak przygotowani na obsłużenie każdego klienta, który się zaloguje na stronie promocji.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS