- Wirtualne miejsce, w którym można się uczyć
- Portal z dostępem do wiedzy i doświadczenia Ericssona
- Oferta poszerzenia wiedzy i podwyższenia kwalifikacji skierowana do firm i osób prywatnych
Akademia Ericssona (Ericsson Academy) to nowy punkt dostępu do wiedzy, pomocy technicznej i możliwości nauki. Jej celem jest inspirowanie ludzi i instytucji do wymiany myśli oraz stymulowanie innowacyjnych sposobów myślenia i zachowania.
Ta wewnętrzna dotychczas akademia Ericssona od czerwca 2010 r. otworzy drzwi również słuchaczom z zewnątrz. Oferując swoją wiedzę i możliwości kształcenia się w dziedzinie sieci LTE i IP Ericsson pragnie zainteresować klientów, dostawców i uniwersytety lepszym zarządzaniem zmianami w technologii.
Petter Andersson, dyrektor Ericsson Academy, powiedział: „Jest to naturalny krok w rozwoju instytucji edukacyjnej. Dążymy do tego, aby uczenie się było łatwiej dostępne i bardziej interaktywne, zarówno dla osób prywatnych, jak i instytucji”.
Łącząc usługi konsultingowe w zakresie uczenia się (Ericsson Learning Consulting Services) z możliwościami edukacyjnymi dostępnymi za pośrednictwem Ericsson Academy firma Ericsson może oferować klientom kompleksowe rozwiązania obejmujące szkolenia dotyczące technologii i zachowań ludzkich.
Akademia została otwarta jako instytucja wewnętrzna dla ponad 80 000 pracowników firmy Ericsson w listopadzie 2009 r. Będzie stopniowo dalej rozbudowywana i rozwinie działalność w pełnym zakresie pod koniec 2010 r.
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.
Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji" poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 75 000 pracowników. W 2008 r. uzyskała przychody w wysokości 209 mld SEK (32,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.ericsson.com/pl
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska