Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-02-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ericsson wprowadza w Polsce usługę AdMarket i wkracza na nowy rynek multimediów

150x110
  • Ericsson zawarł przełomowy kontrakt z Mobizzy w Polsce
  • Admarket to nowy kanał mobilny, który pozwala reklamodawcom dotrzeć z informacją do szerokiej grupy klientów
  • Konsumenci skorzystają z możliwości, jakie oferuje reklama dostosowana do ich zainteresowań

Ericsson w Polsce nawiązał współpracę z firmą Mobizzy — operatorem nowej platformy mobilnej reklamy i mobilnego marketingu.

AdMarket — nowa usługa sprzedawana obecne przez join-venture Ericsson/Mobizzy — będzie promować nowe modele biznesowe na rynku reklam i multimediów zakładające utrzymanie operatorów telekomunikacyjnych w łańcuchu tworzenia wartości.

„Umowę tę można śmiało nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson” — powiedział Staffan Henriksson, prezes firmy Ericsson w Polsce. „Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket będzie brokerem reklam, który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy”.

AdMarket daje markom i reklamodawcom zupełnie nowe możliwości dotarcia do segmentów docelowych z wykorzystaniem kanału mobilnego. Reklamy mogą przyjąć postać banerów, wiadomości, usług opartych na lokalizacji (LBS - Location Based Services) i wielu innych możliwości, które będą pojawiać się w miarę rozwoju usługi. Dla wydawców treści jest to nowa okazja do spieniężenia ich katalogów. Dla operatorów zaś jest to niepowtarzalna szansa na wykorzystanie konkretnych zasobów przy współpracy z brokerem.

„Uczestnicy rynku znają nas z szeroko zakrojonych działań na polu reklamy i komunikacji internetowej. Umowa z firmą Ericsson jest dla nas nowym, eskcytującym wyzwaniem. Znajomość technologii telekomunikacyjnych i doskonałe produkty wnoszone przez firmę Ericsson doskonale się uzupełniają z naszymi umiejętnościami i doświadczeniem na rynku reklam internetowych” — powiedział Maciej Sobierajski, prezes firmy Mobizzy.

Ericsson poszerza swoją bazę klientów poprzez zaoferowanie usług multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy, w których rękach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2009 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.ericsson.com/pl

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpoland

Informacje o firmie Mobizzy Partners

Prezes — Maciej Sobierajski (40 l.):

Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem w reklamie, marketingu, Internecie i nowych technologiach. Był współzałożycielem wielu spółek działających na polskim rynku marketingu i reklamy w Internecie, w tym ClickAd, Streetcom, Digital Media Consulting, QNet i DirectTraffic. Był również dyrektorem zarządzającym w największych polskich domach medialnych: Media Direction OMD i MediaVest. Ma bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z największymi agencjami medialnymi i markami, a także w sprzedaży internetowych technologii reklamowych (DoubleClick adserver, Attentio BandDashboard, [x+1]) oraz usług na rzecz domów medialnych i firm zajmujących się lokalnym i międzynarodowym marketingiem bezpośrednim.

Wiceprezes — Piotr Płocharski (45 l.):

Ma ponad 20 lat doświadczenia w reklamie, sprzedaży, marketingu i PR. Ukończył wydział ekonomii i dziennikarstwa. Zarządzał w Polsce zarówno lokalnymi firmami, jak i oddziałami międzynarodowych koncernów, w tym Young&Rubucam, Multichoice Filmnet, Bertelsman czy Sp!n Communications. Był współzałożycielem i dyrektorem Lighthouse Consultants. Ma bogate doświadczenie we współpracy z dużymi lokalnymi i międzynarodowymi klientami oraz markami.

Kontakt dla dziennikarzy: Piotr Płocharski tel: +48 602 402 498





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS