Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Galeria Krakowska druga w rankingu PSNPH

Zarządzanie obiektem, proces deweloperski, komercjalizacja czy działalność marketingowa, to tylko kilka spośród szeregu kryteriów jakim najemcy poddali 93 polskie centra handlowe. W oparciu o ocenę najemców powstał ranking najlepszych centrów handlowych przygotowany przez Forum Najemców i TNS Pentor. Galeria Krakowska pokonała 91 centrów handlowych i uplasowała się na drugim miejscu w rankingu.

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych zakończyło drugą edycję badania: Ranking Centrów Handlowych w opinii najemców. Badanie realizowane było przy współpracy z TNS Pentor, który opracował jego metodologię i przygotował ostateczną wersję raportu.
Celem inicjatywy było wyłonienie tych obiektów, które według najemców centrów handlowych, realizują najlepsze praktyki zarządcze. Ranking został oparty na badaniu ankietowym, w którym najemcy oceniali m.in.: zarządzanie obiektem, proces deweloperski, komercjalizacje, działalność marketingową, satysfakcję handlową. Galeria Krakowska uzyskała bardzo wysokie noty w każdym z wymienionych parametrów i w ocenie najemców w „złotej dziesiątce” zajęła 2 pozycję.
Bardzo nas cieszy, że po raz drugi zostaliśmy tak dobrze ocenieni i zajęliśmy wysoką pozycję w rankingu PSNPH. Z uwagi na to, że kontakty z najemcami są w naszej polityce priorytetowe, cały czas staramy się podnosić poprzeczkę, dbać o relacje oraz satysfakcję naszych najemców – podkreśla Ryszard Wysokiński, Dyrektor Galerii Krakowskiej.
Miejsca w kategorii głównej zajęły następujące obiekty: (1) Galeria Graffica w Rzeszowie, (2) Galeria Krakowska w Krakowie, (3) Fashion House w Gdańsku, (4) Copernicus w Toruniu, (5) Fashion House w Piasecznie ex aequo z Galerią Łódzką, (6) Silesia w Katowicach ex aequo z Focus Park w Zielonej Górze, (7) Galeria Bałtycka w Gdańsku, (8) Arkadia w Warszawie.

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych jest zrzeszeniem powołanym dla zacieśnienia współpracy między najemcami centrów handlowych. Jego celem jest między innymi ochrona interesów i praw najemców korzystających z lokali w obiektach handlowych, działanie na rzecz zapewnienia równych praw i obowiązków dla najemców i wynajmujących, w szczególności w zakresie zawieranych umów najmu.
Ranking powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Pentor metodą wywiadu internetowego CAWI w czerwcu 2011 roku. Ankietę wysłano do 280 sieci handlowych wynajmujących powierzchnię w centrach handlowych mających więcej niż 10 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Szczegóły na stronie www.retailnet.pl.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS