Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

GAP z Headlines Porter Novelli

Headlines Porter Novelli powierzono opracowanie strategii  i realizację kampanii wprowadzającej  amerykańską markę Gap, na rynek polski.  Agencja odpowiada za relacje z mediami, stylistami, celebrytami,  obecność marki w mediach społecznościowych oraz organizację  wydarzeń.

„Jest to dla nas wyróżnienie i powód do dumy, że mamy możliwość stworzyć koncepcje  inauguracji kolejnej marki na naszym rodzimym rynku.  Gap,  jest od dawna znana i ceniona przez Polaków – jej nadejście było długo wyczekiwane  i  samo w sobie jest znaczącym wydarzeniem na rynku mody.  ” – powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines Porter Novelli.

Pierwszy w Polsce sklep Gap zostanie otwarty 20 października 2011 roku w Warszawie, w Centrum Handlowym Arkadia. Sklep będzie oferował linie Gap, GapKids, babyGap.

Marka Gap powstała w 1969 roku w San Francisco. Sama nazwa pochodzi od określenia przepaści pokoleniowej między dziećmi, a ich rodzicami. Założyciele – Don i Doris Fisher - chcieli stworzyć miejsce, w którym mogłoby ubierać się ich pokolenie. W pierwszym sklepie sprzedawano  jeansy i płyty. Dziś Gap jest jedną z najbardziej kultowych marek naszych czasów, w których jeansy są nieodzownym elementem garderoby. W tym roku Gap obchodzi swoje 40 urodziny, co idealnie łączy się z otwarciem pierwszego sklepu w Polsce.

Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii life stylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS