Headlines Porter Novelli powierzono opracowanie strategii i realizację kampanii wprowadzającej amerykańską markę Gap, na rynek polski. Agencja odpowiada za relacje z mediami, stylistami, celebrytami, obecność marki w mediach społecznościowych oraz organizację wydarzeń.
„Jest to dla nas wyróżnienie i powód do dumy, że mamy możliwość stworzyć koncepcje inauguracji kolejnej marki na naszym rodzimym rynku. Gap, jest od dawna znana i ceniona przez Polaków – jej nadejście było długo wyczekiwane i samo w sobie jest znaczącym wydarzeniem na rynku mody. ” – powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines Porter Novelli.
Pierwszy w Polsce sklep Gap zostanie otwarty 20 października 2011 roku w Warszawie, w Centrum Handlowym Arkadia. Sklep będzie oferował linie Gap, GapKids, babyGap.
Marka Gap powstała w 1969 roku w San Francisco. Sama nazwa pochodzi od określenia przepaści pokoleniowej między dziećmi, a ich rodzicami. Założyciele – Don i Doris Fisher - chcieli stworzyć miejsce, w którym mogłoby ubierać się ich pokolenie. W pierwszym sklepie sprzedawano jeansy i płyty. Dziś Gap jest jedną z najbardziej kultowych marek naszych czasów, w których jeansy są nieodzownym elementem garderoby. W tym roku Gap obchodzi swoje 40 urodziny, co idealnie łączy się z otwarciem pierwszego sklepu w Polsce.
Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii life stylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania.