Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-11-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i… Oranżada Hellena Party

 

Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału.

 

Oranżada Hellena zadbała, by o jej nowości było głośno, jak na wystrzałowy produkt przystało! Do współpracy przy największej kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci zaangażowała najpopularniejsze artystki młodego pokolenia: Viki Gabor i Roxie Węgiel. W spotach, promujących bezalkoholowy szampan o niepowtarzalnym landrynkowym smaku, piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel, która poleca nową odsłonę kultowego napoju na epicką imprezę, street party, piknik czy na bal.

 

Emisję spotów z autentycznie najlepszą Oranżadą Hellena Party zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych. Imprezowa nowość będzie promowana również w Internecie – w kanałach social media Oranżady Hellena oraz na profilach instagramowych wokalistek: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Ponadto w ramach kampanii przewidziano reklamy w prasie handlowej oraz działania public relations.

 

Autentycznie najlepszy bezalkoholowy szampan uzyska całoroczne silne wsparcie w punktach sprzedaży. W placówkach handlowych pojawią się specjalne ekspozytory m.in. w postaci oryginalnych standów w kształcie tortu. Nie zabraknie tzw. potykaczy, umożliwiających zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą! Dodatkowo do zakupu Oranżady Hellena Party będą zachęcały wobblery, foldery i plakaty, które z pewnością przyciągną uwagę nie tylko najmłodszych i nastoletnich konsumentów.

 

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS