Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Innowacja w mBanku: kredyt przez telefon w 15 minut

Kredyt w 15 minut dla stałych Klientów przez telefon – to nowa propozycja mBanku. Aby z niej skorzystać, wystarczy jedna rozmowa. Jednocześnie bank wprowadza zdalny tryb zawierania umów, bez konieczności wcześniejszego podpisywania dokumentów. O szybki kredyt łatwiej będzie więc także w internecie.

Pierwszy i innowacyjny – kredyt przez telefon

mBank wprowadza innowacyjny kredyt przez telefon – dostępny dla wszystkich stałych Klientów, którzy otrzymali Ofertę dla Ciebie. W ramach tej propozycji, bank na podstawie dotychczasowej relacji z Klientem szacuje zdolność kredytową i proponuje określony limit kredytu. Do tej pory można było z niego skorzystać przez internet, po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego. Obecnie po kredyt można również zatelefonować – wystarczy wybrać numer mLinii mBanku: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800.

Kredyt przez telefon to propozycja standardowego kredytu gotówkowego z oferty mBanku, którego umowa zawierana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem mLinii. Kredyt można otrzymać w kwocie od 500 zł do nawet 50 tys. zł na okres do 7 lat (oprocentowanie wynosi od 12,80 proc., a prowizja za udzielnie kredytu od 1 do 5 proc.).

Kredyt przez telefon to obecnie jedyna tego typu oferta bankowa na rynku idealnie pasująca do wizerunku banku on-line, jakim jest mBank – mówi Cezary Kocik, Dyrektor Banku ds. Sprzedaży i Procesów Biznesowych Bankowości Detalicznej BRE Banku SA. Wprowadzając ten produkt, stawiamy kolejny krok w realizacji strategii polegającej na zwiększeniu sprzedaży kredytów niehipotecznych w Pionie Bankowości Detalicznej. Warto wspomnieć, że tylko w 2010 r. mBank i MultiBank, będące jego częścią, sprzedały łącznie 2 mld zł tego typu kredytów.

Kredyty przez telefon i internet – jeszcze łatwiej dostępne

Zaoferowanie kredytu przez telefon możliwe jest dzięki uproszczeniu procesu kredytowego, w tym zlikwidowaniu bariery w postaci konieczności wcześniejszego podpisania umowy ramowej (otwarta umowa produktowa). Do tej pory dokument ten, wymagany w przypadku ubiegania się o kredyt przez internet, gwarantował możliwość wygodnego skorzystania z kredytu w 15 minut. Wraz z wprowadzeniem kredytu przez telefon, nie jest on już wymagany. Stali Klienci mBanku mogą więc otrzymać kredyt jeszcze łatwiej.

Oznacza to, że nowy proces obowiązuje zarówno w przypadku kredytów udzielanych drogą telefoniczną, jak i pozostałych, dostępnych w ramach Oferty dla Ciebie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego w sieci. Logując się do rachunku przez internet, można skorzystać zarówno z kredytu gotówkowego (dostępny także telefonicznie jako kredyt przez telefon), jak i kredytu odnawialnego oraz karty kredytowej.

Obecnie ok. 40 proc. kredytów gotówkowych w mBanku udzielanych jest za pośrednictwem kanałów zdalnych. Po wprowadzeniu zmian w procesie kredytowym oraz rozpoczęciu sprzedaży kredytu przez telefon, w formie elektronicznej będzie zawieranych ok. 75 proc. umów o kredyt gotówkowy w mBanku.

Kredyty udzielane za pośrednictwem kanałów mobilnych są równie bezpieczne, jak te podpisywane w obecności przedstawiciela banku. Podstawowe zasady udzielania tego typy kredytów regulowane są przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa.

Z wszystkimi niezbędnymi informacjami na temat kredytów przez internet i telefon, w tym z treścią umów i regulaminów, Klienci banku mogą zapoznać się w dowolnym momencie przed złożeniem wniosku kredytowego. Informacje publikowane są na stronach internetowych mBanku pod adresem: http://www.mBank.pl/.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS