Trade Marketing Managerem w Geberit Polska został Jakub Drabikowski. Będzie odpowiedzialny za wszelkie działania związane z marketingiem handlowym.
Jakub Drabikowski do działu marketingu Geberit dołączył w połowie stycznia. Zawodowo związany z trade marketingiem jest od niemal 12 lat. Wcześniej za podobne działania odpowiadał między innymi w firmie Cersanit i Tubądzin. W tym czasie zrealizował ponad 200 różnego rodzaju projektów z zakresu marketingu handlowego, w tym dwa największe w ostatnich latach projekty trade’owe na rynku łazienkowym. W 2020 r był prelegentem na konferencji Marketing w branży łazienkowej.
Jakub Drabikowski z wykształcenia jest inżynierem instalacji sanitarnych, zaś z zamiłowania handlowcem i trade-marketerem. W Geberit przejął zadania Agnieszki Pragacz, która kontynuuje swoją karierę zawodową poza strukturami firmy.
Więcej informacji na www.geberit.pl