Na śniadanie, lunch, podwieczorek czy kolację. Podczas zwykłej rodzinnej imprezy, ale też na eleganckich stołach wyrafinowanego przyjęcia. Zawsze, gdy głód daje o sobie znać, na pierwszy plan wysuwają się… kanapki! Znając potrzeby swoich Konsumentów marka WINIARY wprowadza na rynek dwie nowości: Majonez Kanapkowy oraz Sos Czosnkowo – ziołowy.
Kanapka to bezsprzecznie najbardziej znane danie świata. Jest królową śniadań i szybkich przekąsek. Ale czy jej możliwości wyczerpują się na znanej nam „kajzerce z szynką”? Oczywiście nie. Kanapki mają niezliczony potencjał i liczbę kombinacji. Konsumenci uwielbiają sami wymyślać coraz to nowe wariacje na temat swoich ulubionych kanapkowych zestawów. Z pomocą przychodzą im tu produkty marki WINIARY. Majonez Kanapkowy i Sos Czosnkowo-ziołowy mogą posłużyć jako smakowity dodatek do kanapek lub element dekoracyjny, a co więcej, mogą być rozsmarowane na pieczywie zamiast masła.
Rynki majonezu i zimnych sosów są warte ponad 650 milionów złotych. Ze względu na duże możliwości zastosowania praktycznie każdy z nas ma w swojej lodówce słoiki z tymi dodatkami do potraw. Badania konsumenckie marki WINIARY pokazały, że poza jajkami na twardo i tradycyjną sałatką jarzynową używamy ich przede wszystkim do kanapek – mówi Mirosława Kulczyńska, Marketing Culinary Nestlé Polska. Marka WINIARY jako zdecydowany lider w kategorii majonezów oraz sosów jest gwarancją sukcesu Majonezu Kanapkowego i Sosu Czosnkowo – ziołowego. Rekomendowanym przez nas miejscem ekspozycji obu produktów jest półka z sosami majonezowymi i dodatkowe miejsca sprzedaży przy chlebie – dodaje Emilia Głowacka.
Nowowprowadzane produkty marki WINIARY sprawiają, że kanapki są jeszcze łatwiejsze w przygotowaniu, a jednocześnie – jeśli wszystkie składniki są dodawane w odpowiednich ilościach – stanowią zdrowy, pełnowartościowy posiłek. Najwięcej błonnika zawierają oczywiście kanapki z pieczywa pełnoziarnistego. Dodatkowo przekąska posmarowana majonezem lub sosem dostarcza ważnego w diecie tłuszczu, ale w odpowiedniej ilości. Kanapka powinna mieć również jakiś dodatek białka w postaci - wędliny, sera, pasty jajecznej lub rybnej. Aby podkreślić smakowitość i dodać przekąsce apetycznych kolorów nie może w niej zabraknąć warzyw - sałaty, pomidorów, ogórków, cykorii albo papryki. Taka kanapka nie tylko zdrowo nasyci, ale również dostarczy organizmowi najważniejszych składników odżywczych, których codziennie potrzebuje – doradza Agnieszka Piskała, specjalista ds. żywienia. Kiedy nie mamy czasu na przygotowanie wymyślnych i pracochłonnych posiłków „szybka kanapka” jest często zdrowszym i bardziej wartościowym posiłkiem niż sięgnięcie po słodką przekąskę.
Sugerowana cena obu produktów w ekonomicznym opakowaniach 240g to 3,25 zł. Nie zawierają one dodatku konserwantów, sztucznych barwników ani glutaminianu sodu.
Informacje handlowe
Produkt na półce – II połowa kwietnia
Sugerowana cena jednego opakowania (240 ml) – 3,25 zł
Masa jednostkowa oraz waga brutto kartonu wysyłkowego – 240 g oraz 1,58 kg
Ilość sztuk w kartonie oraz kartonów w kartonie wysyłkowym – 7 oraz 1
Ilość warstw na palecie oraz kartonów wysyłkowych na palecie – 5 oraz 145
Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 175x120x34
Informacje marketingowe
RESUME aktywności promocyjnych: TV(Majonez Kanapkowy), Print, POS, Internet
TV – agencja reklamowa: Legend Group
TV – zakup mediów: Mediaedge
POS – agencja przygotowująca materiały: 3M Project
PR – Eskadra PUBLICA
* * *
WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.