Kupując auto na kredyt za pośrednictwem mBanku, nadal można skorzystać z promocyjnych warunków oferty w euro. Czy w najbliższych miesiącach najpopularniejszymi autami wśród Klientów mBanku będą wciąż Opel, Ford i Renault?
W pierwszej połowie 2009 r. Klienci mBanku przesiadali się do samochodów takich marek, jak Opel, Ford i Renault. Na te auta zaciągnięto ponad 1/4 kredytów samochodowych. Część z nich została sfinansowana w ramach promocyjnego kredytu w euro, oferowanego przez mBank. Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. największym zainteresowaniem cieszyły się fordy i volkswageny.
Podpisując umowę o kredyt samochodowy do 31 sierpnia br., Klienci mBanku nadal mogą skorzystać z promocyjnych warunków oferty. W ramach trwającej promocji „Kredyt po EURopejsku" mBank obniża oprocentowanie kredytów w euro o 2 p.p. (w stosunku do standardowej oferty) oraz prowizję w całym okresie kredytowania (wynosi ona 2 proc. bez względu na okres kredytowania i wiek pojazdu). Bank oferuje też promocyjne warunki refinansowania kredytu z innego banku.
W promocji mogą uczestniczyć Klienci mBanku, posiadający i prawidłowo obsługujący przynajmniej jeden produkt kredytowy w mBanku od minimum sześciu miesięcy, lub korzystający z rachunku eKONTO, na który dokonywane są regularne wpływy (także od minimum sześciu miesięcy).
Kredyt samochodowy w euro w mBanku oferowany jest na przejrzystych zasadach:
- oprocentowanie składa się ze stałej marży banku, powiększonej o stawkę EURIBOR 3M;
- może być przeznaczony na zakup nowego lub używanego pojazdu osobowego albo pojazdu ciężarowego o masie do 3,5 tony;
- minimalna kwota kredytu - tak jak w przypadku innych walut (PLN, CHF, EUR) - wynosi 5 tys. zł, maksymalna nawet 350 tys. zł (130 tys. w przypadku refinansowania), w tym do 100 tys. zł bez wkładu własnego;
- okres kredytowania może wynieść od 6 miesięcy do 10 lat.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi" „Dziennika Gazety Prawnej", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA "Złoty Bankier", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank - od 10 lat na polskiej scenie bankowej.