Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Lavazza A Modo Mio na pokazie Agaty Wojtkiewicz

Marka Lavazza A Modo Mio została partnerem pokazu najnowszej kolekcji genialnej projektantki Agaty Wojtkiewicz w ramach jesiennej edycji Fashion Week Poland. Jak się okazuje, połączenie mody na najwyższym poziomie oraz wyśmienitej kawy to doskonały pomysł na pobudzenie zmysłów i to nie tylko tych smakowych.

Jesienna edycja Fashion Week Poland to jedno z największych wydarzeń modowych w naszym kraju. Tydzień wypełniony wystawami i pokazami projektantów, zarówno tych znanych i cenionych, jak i tych stawiających pierwsze kroki w zawodzie, z pewnością dostarczy wielu wrażeń.

Pokaz jednej z najzdolniejszych polskich projektantek Agaty Wojtkiewicz, będzie zwieńczeniem łódzkiego Fashion Week. Znamienici goście, zaproszeni na pokaz projektantki, będą mieli okazję skosztowania doskonałej kawy LAVAZZA, która pobudzi ich zmysły i stworzy odpowiedni nastrój w trakcie modowego show. Takie połączenie mody, designu i kawy nie jest przypadkowe. Profesjonalny system LAVAZZA A MODO MIO to efektowne wzorniczo ekspresy oraz wyśmienity smak świeżo palonej kawy LAVAZZA, zamkniętej w kapsułkach. To najszybszy i najprostszy sposób na samodzielne przygotowanie prawdziwego, włoskiego espresso.

„6 a.m.” to tytuł najnowszej kolekcji Agaty Wojtkiewicz, przywodzący na myśl poranek, który wraz z filiżanką przepysznej kawy, w cudowny sposób budzi nas do życia i wprawia w dobry nastrój. Jak zapewnia projektantka, takich emocji doświadczymy w trakcie jej pokazu, już w najbliższą niedzielę, 30 października o godzinie 17:00. Tymczasem już teraz możemy powiedzieć – moda na kawę nieustannie trwa.

Więcej informacji

Agnieszka Piotrowicz

agnieszkp@bwpr.pl

605 948 341





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS