Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-11-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

 

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła, odbierając nagrodę, Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.

 

Grand Prix to niezwykła nagroda, która wyróżnia najlepszą kampanię ze wszystkich nagrodzonych złotym Effie Awards w swojej kategorii. Dla nas jest to ukoronowanie i uhonorowanie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że przyjęta prawie pięć lat temu strategia komunikacji była słuszna, a jej egzekucja doskonała – powiedział Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

 

Platforma „Żabka – mały, wielki sklep” w niekonwencjonalny sposób opowiada o konwencjonalnej codzienności, czym skradła serca Polaków, którzy mają dość szarości, rutyny i problemów dnia codziennego.

 

– W naszej kampanii dodajemy do naszego życia nieco żartu i humoru. Jesteśmy wiarygodni, bliscy, ponieważ opieramy się na prawdziwych sytuacjach, wywołując lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy ten uśmiech jest często zakryty maseczką. Co warto podkreślić, platforma w pewien sposób odczarowuje pracę sprzedawcy, nadaje kasjerowi rangę i znaczenie dobrego sąsiada, który lubi swoich klientów i codzienne rozmowy z nimi – mówiła w czasie ceremonii rozdania nagród Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska.

 

Za kreację kampanii „Żabka – mały, wielki sklep” odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Spark Foundry. – Razem udało nam się dokonać czegoś naprawdę wielkiego, a to wyróżnienie jest ukoronowaniem naszej wspólnej, czasami wymagającej współpracy – podkreślała Anna Grabowska.

 

Effie Awards to coroczny konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Konkurs wyznacza standardy efektywności i edukuje branżę, a nominowane i nagrodzone kampanie oraz projekty stają się inspiracją dla innych. Tegorocznym obradom jury Effie Awards przewodniczył Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska. Pełnił on również funkcję przewodniczącego grupy jurorskiej w kategorii „Marketing & Business Solutions”.





Słowa kluczowe:nagrody

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS