Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

mBank mobile: Zmiana taryfy na 19gr

Wirtualny operator mBank mobile udostępnił Abonentom nowe rozwiązanie w ramach usługi pozwalającej na zmianę taryfy. Dzięki temu Abonenci mogą swobodnie przechodzić z warunków standardowych na promocyjne, płacąc 19 gr za minutę połączenia.

mBank mobile udostępnił swoim Abonentom możliwość zamiany taryfy standardowej, w której wysokość opłaty za minutę połączenia do wszystkich sieci wynosi 27 gr,  na promocyjną taryfę z opłatą obniżoną do 19 gr/min połączenia.

Dotychczas Abonenci mBank mobile mogli dokonać wyłącznie jednej zmiany taryfy z warunków promocyjnych na warunki standardowe, a ich decyzja o wyborze odpowiedniej taryfy była ostateczna. Dzięki nowo wprowadzonemu udogodnieniu, Abonenci mogą swobodnie zmieniać taryfę na najbardziej dopasowaną do ich potrzeb. Możliwe jest dokonanie dowolnej liczby zmian, zarówno z warunków standardowych na promocyjne, jak i z promocyjnych na standardowe.

Rozszerzenie usługi zmiany taryfy daje Abonentom możliwość praktycznego sprawdzenia, które z oferowanych warunków bardziej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom. Atutem nowej funkcjonalności jest również zwiększenie elastyczności dostępnych taryf  – mówi Damian Miros, odpowiedzialny za wdrożenie usługi.

Jak dokonać zmiany taryfy?

Klienci mBank mobile mogą dokonać zmiany taryfy samodzielnie poprzez wybranie na klawiaturze telefonu krótkiego kodu: *147*55#.

Koszt zmiany taryfy standardowej (27 gr/min) na promocyjną wynosi 10 zł, usługa jest bezpłatna w przypadku dokonania zmiany z taryfy promocyjnej na standardową.

Szczegóły dotyczące zmiany taryfy oraz regulaminy dostępne są pod adresem: http://mbankmobile.pl/pomoc/zmiana_taryfy.html.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS