Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-10-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

mBank premiuje lojalność

Wystartowała kolejna edycja akcji PolecamBank. W ramach programu, mBank wynagradza stałych Klientów za polecenie jego rachunków innym osobom. Dzięki skutecznym rekomendacjom w ciągu roku można zyskać nawet 1200 zł.

PolecamBank to program rekomendacyjny największego w Polsce banku internetowego, skierowany do jego stałych Klientów. Zasady akcji są proste: dotychczasowy Klient może polecić osobie lub firmie nie związanej obecnie z mBankiem jeden z rachunków: osobisty – eKONTO, oszczędnościowy – eMAX lub firmowy – mBIZNES konto. W zamian za skuteczną rekomendację, Polecający otrzymuje premię w wysokości 50 zł. W ciągu roku bank można polecić 24. osobom lub firmom i w ten sposób zyskać nawet 1200 zł.

Akcja PolecamBank pod obecną nazwą funkcjonuje od trzech lat, jednak podobne przedsięwzięcia – w ramach których premiowano Klientów za polecenia – organizowane były w mBanku także wcześniej. W tym roku zasady programu zostały uproszczone: zrezygnowano z formy konkursu, a nagrody rzeczowe – zgodnie z sugestiami Uczestników – zastąpiono pieniędzmi.

Program PolecamBank to nasz sprawdzony sposób na docenienie lojalnych Klientów i pokazanie im, że opłaca się polecać mBank. Jest to oczywiście również jeden ze sposobów na pozyskanie nowych Klientów. Zasady programu zostały ustalone tak, aby pozyskać jak największą liczbę osób, które w perspektywie kilku miesięcy zostaną aktywnymi użytkownikami mBanku. Doświadczenia pokazują, że Klienci mBanku chcą gotówki – to w połączeniu z bezpłatnym rachunkiem oraz podstawowymi produktami i usługami bez opłat – uczciwy „deal” – mówi Paweł Kucharski, dyrektor mBanku.

Argumentem przemawiającym za kontynuacją programu PolecamBank jest fakt, że w poprzednich latach cieszył się on dużą popularnością. Tylko w dwóch ostatnich edycjach akcji udział wzięło prawie 38 tys. Klientów, którzy do produktów mBanku skutecznie zachęcili ponad 62 tys. osób.

POLECAMBANK – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY PROGRAMU

Kto może polecać mBank?
Każdy Klient mBanku posiadający jeden z następujących rachunków osobistych: eKONTO, izzyKONTO, eMAX lub eMAX plus.

Komu można polecić mBank?
Każdej osobie lub firmie, która nie posiadała rachunku osobistego lub firmowego w mBanku po 31 grudnia 2007 r.

Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać uczestnikiem programu?
Należy zarejestrować się w programie na stronach http://www.PolecamBank.pl/, zaakceptować regulamin, a następnie polecić innej osobie lub firmie rachunek w mBanku. Konieczne jest także przekazanie im dziesięciu ostatnich cyfr swojego rachunku osobistego w mBanku. Należy też posiadać status aktywnego Klienta.

Kto jest uznawany za aktywnego Klienta?
Aby posiadać status aktywnego Klienta, należy w miesiącu poprzedzającym wypłatę premii spełnić jeden z warunków: wykonać przelew zewnętrzny ze swojego rachunku w mBanku na rachunek w innym banku; lub dokonać płatności bezgotówkowej albo wypłaty gotówki za pomocą karty debetowej albo kredytowej; lub zasilić swój rachunek osobisty z rachunku prowadzonego w innym banku; lub utrzymywać na rachunkach indywidualnych lub oszczędnościowych łączną kwotę nie mniejszą niż 1000 zł.

Jakie warunki musi spełnić nowy Klient lub nowa firma, aby polecenie zostało uznane?
Nowy Klient powinien aktywować rachunek oraz w ciągu 60 dni dokonać płatności kartą debetową lub kredytową na kwotę minimum 300 zł lub 600 zł w przypadku rachunków wspólnych. (Płatności przez internet, telefon, przelewy z karty oraz płatności zarejestrowane za pomocą ręcznego imprintera nie są uznawane).

mBank jest pierwszym i największym w Polsce bankiem internetowym. Po pierwszym półroczu 2010 r. obsługiwał ponad 2,4 mln Klientów, prowadząc 1,82 mln indywidualnych rachunków ROR. Tylko w ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. Klienci założyli w mBanku 137 tys. kont.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS