Wraz z początkiem roku akademickiego mBank zaproponował studentom specjalną promocję, w ramach której każda osoba poniżej 26. roku życia zakładająca rachunek osobisty eKONTO, bezpłatnie otrzyma mPykacz, czyli zbliżeniową kartę debetową w formie breloka.
Zgodnie z danymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, co roku w październiku naukę na pierwszym roku studiów rozpoczyna blisko 600 tys. studentów. Wiele z nich założy swoje pierwsze konto bankowe. Dla nich mBank przygotował specjalną ofertę, w ramach której zakładając rachunek osobisty otrzymają bezpłatnie brelok Master Card wyposażony w technologię PayPass™.
Brelok to karta debetowa połączona z eKONTEM, przeznaczona do dokonywania mikropłatności w technologii zbliżeniowej, czyli bez potrzeby potwierdzania transakcji kodem PIN. Aby nią zapłacić, wystarczy zbliżyć do terminala, bez konieczności podawania karty sprzedawcy czy przeciągania przez terminal. Karta wydawana jest na okres 3. lat, a klient korzysta z niej całkowicie bezpłatnie.
- Uznaliśmy, że wydany w technologii zbliżeniowej brelok-gadżet w prezencie za otworzenie rachunku to odpowiednia oferta właśnie dla studentów, ponieważ jest to grupa bardzo szybko przyswajająca nowinki technologiczne i chętnie z nich korzystająca. Dodatkowo, studenckie zakupy opiewają zazwyczaj na niewielkie kwoty, dzięki czemu brelok będzie naprawdę przydatny – mówi Mateusz Karewicz, odpowiedzialny za promocję w mBanku. - Poza tym, studenci w dobrym stylu rozpoczną proces zapoznawania się ze światem finansów – dodaje Karewicz.
Promocja „eKONTO z mPykaczem dla studenta” rozpoczęła się 1 października i potrwa do odwołania. Aby wziąć w niej udział, trzeba spełnić łącznie kilka warunków:
- złożyć wniosek o otwarcie rachunku osobistego eKONTO;
- w dniu składania wniosku mieć nie więcej niż 26 lat;
- w ciągu 30 dni od otwarcia rachunku osobistego w mBanku, zamówić za pośrednictwem mLinii kartę MasterCard Debit Brelok PayPass;
- nie być wcześniej posiadaczem rachunku osobistego w mBanku (eKONTO, izzyKONTO, eMAX, eMAX plus).
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.