Podjęcie współpracy z Michałem Galubińskim, to efekt kilkutygodniowych rozmów oraz nowych kampanii reklamowych i zadań, które otrzymaliśmy od swoich klientów. Co więcej, od września na stałe w ofercie naszej agencji interaktywnej rozbudowane kampanie i realizacje z zakresu eDetailingu (więcej o ofercie działań z e-marketingu na: www.greytree.pl/e-marketing), w tym prowadzenie aktywnej działalności edukacyjno – promocyjnej skierowanej do lekarzy specjalistów z wykorzystaniem najnowszych technologii IT.
Doświadczenie Michała Galubińskiego to 17 lat w kreacji i marketingu, w tym przede wszystkim w kreacji kampanii i web-design. Jako dyrektor kreatywny lub artystyczny pracował dla Activeweb, Mediarun, Zigzag, Webmarketing SA, a obecnie jest właścicielem toke design group oraz misz design. W połączeniu z doświadczeniem agencji reklamowej GreyTree, istniejącej na rynku od 2002 r. i kilkudziesięciu zrealizowanych do tej pory przez nas kampaniach dla ponad 20 firm farmaceutycznych, możemy śmiało mówić o coraz większym, doświadczonym i kreatywnym zespole (kilku nowych Project Managerów, PR-owiec i copywriterzy, a także specjaliści ds. marketingu internetowego) oraz stale powiększającym się gronie partnerów i współpracowników.
Tak więc nowe twarze, ale i nowe wymagające zadania do realizacji w pharma marketingu. Michała serdecznie witamy na pokładzie jako naszego partnera i liczymy, że współpraca będzie owocna - w GreyTree intensywna końcówka roku 2011. No i już zaczęliśmy rozpisywać działania na kolejny rok.