Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

mSZOP sprzedaje przez Facebooka

Pasaż handlowy mBanku rozpoczął sprzedaż za pośrednictwem popularnego serwisu społecznościowego. To kolejna nowość dla Klientów robiących zakupy on-line.

W mSZOPie dostępne są produkty kilkudziesięciu wyselekcjonowanych sklepów internetowych, oferowane Klientom mBanku w specjalnych cenach. Aby zapłacić mniej, wystarczy dokonać płatności mTRANSFERem.

Już od dwóch lat mSZOP mBanku obecny jest na Facebooku, za pośrednictwem którego rozpoczął właśnie sprzedaż. Chcąc dokonać zakupów, będąc w serwisie społecznościowym, wystarczy skorzystać z nowej aplikacji, dostępnej na stronie pasażu w serwisie społecznościowym . Jest to bardzo proste: dostępne oferty Klient przegląda na stronach Facebooka, natomiast zakupy finalizuje w konkretnym sklepie. Przy płatności mTRANSFEREM, otrzymuje zniżkę.  

Zdecydowaliśmy się rozpocząć sprzedaż za pośrednictwem Facebooka ze względu na rosnące znaczenie serwisów społecznościowych w internecie. Przygotowując projekt, mieliśmy także na uwadze popularność strony mSZOP na Facebooku. Tylko w ciągu ostatniego tygodnia "polubiło" ją 100 osób, co w naturalny sposób przekłada się także na wzrost liczby użytkowników mBankowego pasażu handlowego – wyjaśnia Andrzej Chechliński, opiekun projektu mSZOP. 

Jak znaleźć mBankowy Pasaż w Facebooku? Wystarczy wejść na profil mBanku i wybrać zakładkę Pasaż Handlowy lub bezpośrednio przejść na stronę mSZOPu.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS