Podróże należą do najprzyjemniejszych momentów w naszym życiu. Z dala od domu możemy oderwać się od zmartwień codziennego dnia, uspokoić i cieszyć wolnym czasem. Tylko wyjeżdżając, choćby na kilka dni, prawdziwie dystansujemy się od nawału obowiązków czekających na nas w pracy i w domu. Tę sielankową chwilę, gdy odsuwamy wszystko na bok, aby delektować się ciepłymi promieniami słońca i delikatnym wiatrem, idealnie dopełniłaby filiżanka ulubionej kawy.
To właśnie za nią wielcy miłośnicy aromatycznego napoju tęsknią najbardziej podczas wyjazdów. Kawy, jaką piją w domowym zaciszu, którą przyrządzili sami, nie zastąpi żadna inna. Bez własnego ekspresu ta tęsknota pozostaje nieukojona, a wzięcie ze sobą na wakacje takiej maszyny przeważnie nie jest brane pod uwagę.
Nespresso Pixie jest idealną odpowiedzią na podobne rozterki. Ten najmniejszy i najbardziej innowacyjny ekspres Nespresso swoim rozmiarem sam zachęca do włączenia go do urlopowego bagażu. Aby ułatwić jego transport firma Nespresso proponuje specjalną poręczną torbę, w której można go bezpiecznie i wygodnie przewozić. Dzięki temu każdy będzie mógł przygotować swoje ulubione espresso szybko i wygodnie zarówno w domu, jak i podczas podróży.
Ekspres Pixie, dostępny w kolorach: Indigo, Titan, Red, Steel Blue, Aluminium, Lime. Cena: 599 pln.
Torba na ekspres Pixie, cena: 330 pln.
***
Informacje o Nestlé Nespresso S.A.
Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 5,5 tys. pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która w końcu 2010 r. obejmowała ponad 215 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Kolejny rok z rzędu spółka Nestlé Nespresso S.A. była najszybciej rozwijającym się członkiem Grupy Nestlé – jedną z „marek wartych miliardy”, która w 2010 r. osiągnęła przychody powyżej 3.22 mld CHF i która od 2000 r. utrzymuje wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com i www.nespresso.com/pl/pl.
* * *
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA:
Butik Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00
* * *
Kontakt dla prasy:
Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com
Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com