Agencja Alert Media Communications uruchomiła dziś nowy serwis internetowy, który wyróżnia się funkcjonalnością i obfitą zawartością merytoryczną dotyczącą public relations.
Pod adresem www.alertmedia.pl znajduje się przebudowana graficznie i merytorycznie witryna, która dostarczać ma komplet informacji na temat firmy, a także stanowi interesujące miejsce dla wszystkich osób, pragnących pogłębić swoją wiedzę na temat PR i komunikacji. Nowym rozwiązaniem jest zmieniająca się grafika witryny – w zależności od pory dnia. W dzień główne fotografie serwisu przedstawiają warszawskie lub agencyjne tematy w świetle słonecznym, po zmroku te same motywy pojawiają się w świetle nocnym.
"Z dotychczasowych statystyk odwiedzin naszego serwisu wynika, że witryna wyjątkowo często odwiedzana jest właśnie w godzinach wieczornych, a nawet nocnych. Są to najczęściej podstrony bogatej bazy wiedzy, jaką udostępniliśmy internautom – nasze autorskie artykuły, poradniki, case studies. Z wielu innych źródeł wiemy, że baza ta często wykorzystywana jest przez studentów, adeptów, badaczy i praktyków PR. Tworząc dwie wersje serwisu chcieliśmy zwrócić na to uwagę, a także oddać nastrój nocnego buszowania po internetowych treściach” – powiedział Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications.
Dwie wersje fotografii wykorzystanych w serwisie www.alertmedia.pl, dzienne i nocne, zostały wykonane specjalnie na potrzeby tej witryny. Autorem zdjęć jest fotograf Michał Przeździk, specjalizujący się w fotografii architektury. „To było trudne zadanie – znaleźć motywy, które oddają charakter agencji PR, a jednocześnie dobrze wyglądają zarówno w dziennym, jak i nocnym świetle. Ale dla fotografika takie wyzwania są inspirujące, więc chętnie się tego zadania podjąłem i jestem zadowolony z efektów” – powiedział Michał Przeździk. Więcej prac Michała Przeździka można obejrzeć na jego stronie internetowej: www.michalprzezdzik.com.
Ważnym elementem nowego serwisu jest wdrożenie mechanizmów biura prasowego dla klientów agencji w technologii netPR, pod adresem press.alertmedia.pl. Rozwiązanie to pozwala efektywniej i skuteczniej dystrybuować materiały prasowe, oszczędzając czas dziennikarzom oraz dostosowywać się do potrzeb mediów i trendów w komunikacji. Tego typu system zarządzania relacjami z mediami zapewnia sprawne i wielokanałowe dotarcie z informacją do mediów oraz zwiększa efektywność przekazu, pozwalając jednocześnie na precyzyjne monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych i informowanie o nich klientów.
Obok oferty dotyczącej usług PR, oddzielną zakładkę w nowym serwisie stanowią szkolenia, które mają szczególne znaczenie w ofercie firmy. "Nasze szkolenia od wielu lat zbierają entuzjastyczne opinie i komentarze od uczestników, dlatego poświęcamy im szczególne miejsce na naszej stronie internetowej” – powiedział Adam Łaszyn.
Każda osoba odwiedzająca www.alertmedia.pl może wziąć udział w krótkim teście wiedzy na temat PR, który pozwoli sprawdzić swoją wiedzę na temat zagadnień związanych z PR-em. Test PR dostępny jest już z poziomu homepage serwisu.
Na głównej stronie serwisu internauci znajdą też link prowadzący do profilu Alert Media na portalu Facebook www.facebook.com/alertmedia, gdzie na bieżąco opisywane są wydarzenia związane z życiem firmy oraz sprawy które inspirują i intrygują pracowników agencji na co dzień.
Autorem nowego serwisu Alert Media Communications jest firma Artpage.pl zajmująca się projektowaniem stron WWW, newsletterow, prezentacji multimedialnych, internetowych form reklamowych i grafiki użytkowej.
Do końca trwania żałoby narodowej w związku z tragedią w Smoleńsku strona będzie dodatkowo oznakowana czarną wstęgą.
ALERT MEDIA Communications to warszawska agencja specjalizująca się w PR korporacyjnym oraz marek produktów i usług, w relacjach z mediami i komunikacji kryzysowej, a także w cieszących się renomą szkoleniach z tych dziedzin. Prowadzi stałą obsługę kilkunastu klientów, w tym CANAL+ Cyfrowy, Coca-Cola Poland Services, Grupy Goodyear, Kraft Foods, MSD czy NUTRICIA Polska. Agencja jest stowarzyszona z międzynarodową agencją sieciową Ruder Finn. Jest laureatem wielu nagród zarówno polskich (np. dwie pierwsze edycje konkursu „Mocni Wizerunkiem”), jak i międzynarodowych (np. Magellan Awards, czy Mercury Excellence Awards). Firma zatrudnia na stałe 22 konsultantów. Istnieje od 2002 roku i jest członkiem Związku Firm Public Relations.