Volvo V60 już w salonach. Klienci mogą umawiać się na jazdy testowe i składać zamówienia na nowy samochód. Co ciekawe wszyscy zainteresowani mogą, także do końca roku składać zamówienia na V60 wyposażone w kratkę.
Nowe Volvo prócz ciekawej ekspozycji w salonach będzie silnie promowane w mediach elektronicznych oraz w internecie. Ponadto przed świętami zostanie wydana specjalna płyta Volvo Chillout Music. Otrzymają ją w prezencie wszyscy, którzy kupią nowe Volvo V60 lub jego bliźniaczy odpowiednik S60. Płyta Volvo Chillout Music będzie również dołączona jako insert dla prenumeratorów topowych magazynów lifestylowych
Nowy samochód nawiązuje designem do niedawno wprowadzonego na rynek Volvo S60. To zupełnie nowy model w portfolio marki Volvo. Auto jest alternatywą dla osób, dla których V50 jest samochodem zbyt małym, a V70 zbyt dużym. Co więcej nowy model idealnie wpisuje się w strategię marki Volvo, ponieważ łączy w sobie najlepsze cechy pojemnego kombi, auta sportowego oraz luksusowej limuzyny.
Z nowym Volvo V60 wchodzimy na bardzo konkurencyjny rynek prestiżowych kombi. To bardzo trudny segment, dlatego chcemy pokazać klientom, że nowe Volvo V60 to nie tylko rodzinne kombi, ale także auto uniwersalne. Tym samochodem można pojechać do pracy, po dziecko do szkoły, na rodzinne wakacje, ale także wybrać się ze znajomymi do nowoczesnego klubu – dodał Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska.