Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy serwis internetowy Ministerstwa Spraw Zagranicznyc

Warszawa, 17 października 2012 r. – Od dziś Ministerstwo Spraw Zagranicznych dysponuje nowym, przejrzystym serwisem internetowym. Szatę graficzną oraz układ funkcjonalny zaprojektowała agencja Digital Wonderland. Wdrożenie serwisu powierzono firmie COMARCH S.A.

„W stosunku do poprzedniej wersji, nowy serwis ma nową, przejrzystą architekturę, która pozwoli łatwo nawigować i znajdować informacje niezależnie od tego, czy jesteś zagranicznym dyplomatą, czy Polakiem jadącym za granicę. Design został odchudzony i jest teraz ascetyczny, dzięki czemu w estetyczny i czytelny sposób przedstawia ogrom informacji zgromadzonych w serwisie.” – powiedział Michał Kisielewski, Creative Director w Digital Wonderland.

Nowy serwis zawiera m.in. informacje użyteczne dla obywateli Polski podróżujących lub wybierających się za granicę, w tym bazę polskich placówek dyplomatycznych i ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa w poszczególnych krajach. Internauci znajdą tu także bazę traktatów i archiwum umów międzynarodowych. Serwis na bieżąco publikuje również informacje o najważniejszych wydarzeniach organizowanych przez MSZ lub dotyczących polskiej polityki zagranicznej. W przypadku wersji anglojęzycznej użytkownikom serwisu udostępniane są m.in. informacje użyteczne dla obcokrajowców wybierających się w podróż do naszego kraju.

Autorami szaty graficznej są: Kamil Wroniewicz i Michał Oleksów, za projekt układu funkcjonalnego odpowiada Damian Hejduk. Po stronie MSZ projekt prowadzony był przez Wydział Portali Interntowych Biura Rzecznika Prasowego MSZ kierowany przez Agnieszkę Skieterską.

Więcej informacji udzielą:
Damian Hejduk,
Client Service Director
505 129 275, damian.hejduk@digitalwonderland.pl


Digital Wonderland Sp. z o. o. to nowa na Polskim rynku agencja kreatywna, założona przez osoby z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w agencjach sieciowych grup WPP i Interpublic. Obecnie jako preferred digital partner realizuje wszystkie działania interaktywne agencji Publicis. DWL tworzy kampanie we wszystkich mediach dla klientów takich jak Renault, CEDC, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczpospolitej Polskiej, Sanofi-Aventis, E. & J, Gallo Winery, Gruppo Campari, MFF T-Mobile Nowe Horyzonty.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS