Bank BGŻ udostępnił klientom detalicznym nowy serwis transakcyjny eBGŻ. Dzięki zmianie wyglądu i dodaniu nowych funkcjonalności, serwis jest łatwiejszy w obsłudze, bardziej intuicyjny i użyteczny. 6 września rozpoczęła się internetowa kampania promująca nowy serwis eBGŻ.
- Nowy eBGŻ został zaprojektowany z myślą o potrzebach klientów – powiedział Tomasz Kowalski, zastępca dyrektora Departamentu Produktów Elektronicznych i Wirtualnych. Dzięki wprowadzonym zmianom oddajemy w ręce klientów bardzo atrakcyjne i nowoczesne rozwiązanie – dodał Tomasz Kowalski.
- Poprawiając ergonomiczność systemu eBGŻ wprowadziliśmy korzystne dla klientów rozwiązania, które stanowią dużą wartość dodaną systemu – dodaje Grzegorz Idzik, menedżer produktu odpowiedzialny za wdrożenie nowego systemu transakcyjnego w Banku BGŻ. Są to między innymi:
• pakiet przelewów – możliwość złożenia kilku dyspozycji przelewów za pomocą jednokrotnej autoryzacji
• możliwość wykonywania najbardziej popularnych akcji z poziomu strony z rachunkami, np. przy informacjach o koncie osobistym dostępna jest akcja „Wykonaj przelew”,
• możliwość wyszukiwania w historii rachunku kwoty transakcji oraz automatyczne kategoryzowanie operacji za pomocą ikon
• informacja o wartości portfela klienta (również walutowego)
• możliwość wygenerowania potwierdzenia przelewu w formacie pliku PDF,
• możliwość zdefiniowania alarmów jednocześnie na wszystkie trzy kanały – SMS, Web, e-mail
• możliwość szybkich przelewów między własnymi kontami
Z serwisu eBGŻ może skorzystać każdy użytkownik posiadający konto osobiste w Banku BGŻ. Aby uzyskać dostęp do serwisu należy wypełnić wniosek znajdujący się na stronie www.ebgz.pl lub udać się do najbliższego oddziału Banku BGŻ.
6 września rozpoczęła się internetowa kampania promująca nowy serwis eBGŻ. Pod linkiem www.wolnasobota.ebgz.pl znajdą Państwo prezentację pokazującą zalety nowej usługi w Banku BGŻ. Oprócz tego serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wersją demonstracyjną serwisu, dostępną pod adresem www.demo.ebgz.pl