Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-02-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pierwszy w Polsce direct - tylko dla młodych

Ergo Hestia uruchamia pierwszą w Polsce nowoczesną platformę ubezpieczeniową dedykowaną klientom do 30. roku życia.

To grupa często niechętnie ubezpieczana, ale w naszym odczuciu posiadająca wielki potencjał – wyjaśnia Mario Everardo Zamarripa Gonzalez, menedżer projektu. 

You Can Drive w swojej ofercie ma odpowiadające potrzebom młodych ludzi proste produkty:

- komunikacyjne (OC, AC i opcje dodatkowe),

- podróżne (koszty leczenia, NNW, assistance i opcje dodatkowe),

- mieszkaniowe (ubezpieczenie murów i wyposażenia i opcje dodatkowe).

Głównym kanałem sprzedaży You Can Drive jest internetowa platforma www.youcandrive.pl. Dzięki niej można  zdobyć - bez wychodzenia z domu - pełną informację o ofercie ubezpieczeniowej i taryfach, płacić za polisy czy generować dokumenty w formie elektronicznej. 

Zakup polisy jest bardzo prosty. Po wypełnieniu formularza, klient otrzymuje ofertę ubezpieczeniową wraz z ceną. Następnie, po założeniu konta, podaje pozostałe dane i kupuje polisę. Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu e-mailem. Tą samą drogą dostaje też link do serwisu eKonta Ergo Hestii, gdzie znajduje się jego polisa i Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Dzięki usłudze eKonta może w pełni obsługiwać swoje ubezpieczenie drogą elektroniczną.

- Najważniejszymi zaletami You Can Drive jest z pewnością wygoda zakupu i przystępna cena. Nowy projekt to jedynie uzupełnienie dotychczasowej oferty Ergo Hestii. Nie będzie konkurował z istniejącymi już produktami i stanowił zagrożenia dla naszej sieci doświadczonych pośredników-doradców – wyjaśnia Katarzyna Śliwińska, Dyrektor Biura Marketingu i PR Ergo Hestii.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS