Marka Kasztelan z portfolio Carlsberg Polska poszerza swoją ofertę w kanale HoReCa. W wybranych punktach gastronomicznych w całym kraju obecne są już KEGi piwa Kasztelan Niepasteryzowane.
Do tej pory wszyscy miłośnicy piwa mogli nabyć w restauracjach i pubach Niepasteryzowanego Kasztelana głównie w butelkach. Specjalnie dla restauratorów i hotelarzy marka Kasztelan przygotowała także beczki piwa niepasteryzowanego o pojemności 30l.
Obserwując potrzeby naszych klientów zdecydowaliśmy się wprowadzić do punktów gastronomicznych piwo Kasztelan Niepasteryzowane w beczkach. Pozwoli to wszystkim piwoszom cieszyć się smakiem prawdziwego piwa niepasteryzowanego w dowolnej formie. Szczególnie latem, kiedy w upalne dni kufel zimnego Kasztelana prosto z beczki, najlepiej ugasi pragnienie. – mówi Piotr Zając, Senior Brand Manager marki Kasztelan.
Piwo Kasztelan Niepasteryzowane powstaje według tradycyjnej receptury Browaru Sierpc. Tajemnica tego trunku leży w pieczołowicie dobranych naturalnych składnikach oraz braku pasteryzacji. Dzięki temu można długo cieszyć się smakiem świeżego piwa.
Lista lokali, w których będzie można wypić piwo Kasztelan Niepasteryzowane z beczki, wkrótce pojawi się na www.browarkasztelan.pl i będzie na bieżąco aktualizowana.
Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 15,5% (wg Nielsena, ujęcie ilościowe), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.