Power Price S.A., notowana na NewConnect spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi uruchamia testy PriceFaller - narzędzia, które zdaniem pomysłodawców, może zmienić zasady zaopatrywania się w produkty do dalszej sprzedaży.
Price Faller to narzędzie, które w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi zorganizować wspólny zakup (z innymi użytkownikami) dowolnego produktu. Efekt skali zamówienia powoduje, że ostateczna cena produktu jest jeszcze niższa od ceny, którą użytkownik musiałby zapłacić dokonując zakupu wyłącznie na własne potrzeby.
Power Price kieruje swoją nową usługę zwłaszcza do sprzedawców operujących na portalach aukcyjnych jak Allegro, operatorów sklepów internetowych oraz lokalnych dystrybutorów. Narzędzie łączy w sobie wszystkie funkcjonalności platformy Power Price, takich jak rabat grupowy i jedne z najniższych cen na rynku z takimi jak możliwość dodawania własnych towarów przez użytkowników, oraz opcję łączenia się w grupy zakupowe przez kontrahentów.
- „Uważam, że rozwiązanie jakie wprowadzamy, ma szansę zrewolucjonizować sposób zaopatrywania się sprzedawców i handlowców w określone towary, gdyż PriceFaller to odpowiedź na realne, istniejące potrzeby grupy docelowej a nie panującą modę w kontekście zakupów grupowych. W odróżnieniu od klasycznych zakupów grupowych, PriceFaller nie narzuca kupującym oferty a umożliwia zorganizowanie wspólnych zakupów na produkty, których potrzebują oni w danej chwili.”– mówi Grzegorz Rusiecki odpowiedzialny za projekt Pricefaller.pl. – „To co wyróżnia narzędzie, które właśnie udostępniamy do testów, to fakt że drobni sprzedawcy mogą sie łączyć się w grupy, by kupować po maksymalnych rabatach dostępnych na platformie Power Price, zaś dla naszej firmy, oznacza mocne wejście na rynek B2C, gdzie dotychczas nie byliśmy obecni w takim zakresie” – dodaje Piotr Skawiński Prezes Power Price S.A..
Platforma Power Price w ostatnim czasie wprowadziła finalną wersję platformy transakcyjnej. Wraz z rozwojem oferty Power Price zlikwidowało również opłatę za koszty transportu przy zamówieniach o wartości powyżej 50 zł i zniosło niemal wszystkie minima logistyczne dla swoich klientów – oraz wprowadziło odroczoną płatność dla klientów. Ułatwienia które wprowadziła Spółka notowana na rynku NewConnect obejmują wszystkich klientów platformy niezależnie od wielkości składanych zamówień i kubatury towarów.
Filozofia Power Price zakłada, że wszelkie oszczędności i rabaty wynegocjowane z dostawcami służą klientowi końcowemu – platforma zaś pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną od producentów. To co wyróżnia również Power Price od konkurencji to fakt, że wszystkie towary są dostępne w magazynach Spółki dzięki czemu możliwa jest realizacja zamówień natychmiast po otrzymaniu zamówienia.