Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Premiera Bloomberg Businessweek Polska – na Forum Ekonomicznym i w 5 największych polskich miastach

Uczestnicy 21. Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju jako pierwsi będą mogli się zapoznać się z numerem zerowym Bloomberg Businessweek Polska. Oficjalna premiera pisma odbędzie się 8 września, ale już od środy nowy magazyn będzie dystrybuowany na krynickim deptaku.

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska będzie można także otrzymać w centrach biznesowych największych polskich miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Trójmiasta. Do piątku przed największymi biurowcami o poranku, w południe i w godzinach popołudniowego szczytu będą się pojawiały hostessy rozdające numer zerowy polskiej edycji jednego z najbardziej wpływowych magazynów świata.

A w numerze m.in. ile kosztuje polityka, czyli ile i z jakich źródeł nasze partie wydadzą na kampanię wyborczą, dziewięć pomysłów na rozwiązanie problemów gospodarki Stanów Zjedoczonych oraz siedem przeszkód głównych, by Zygmunt Solorz, nowy właściciel Polkomtela, mógł wyjść na plus.

W Krynicy-Zdroju, nazywanej polskim Davos, Bloomberg Businessweek będzie dostępny nie tylko na deptaku, ale również w Bloomberg Lounge w Domu Forum – to jedno z najbardziej eksponowanych stanowisk na 21. Forum Ekonomicznym. Bloomberg Businessweek będzie można przeczytać także w VIP-roomie firmy RUCH. Na miejscu będzie można zamówić promocyjną prenumeratę pisma.

Oficjalną premierą magazynu będzie koktajl, który odbędzie w czwartkowe popołudnie. Honorowym gościem spotkania będzie Minister Skarbu Państwa, Aleksander Grad. Udział zapowiedzieli także prezesi i dyrektorzy największych polskich firm. Część oficjalną koktajlu poprowadzi, zdradzając niektóre plany pisma, redaktor naczelny, Michał Kobosko.

Równocześnie od środy swoje spersonalizowane egzemplarze przedpremierowego wydania BBWP zaczną otrzymywać osoby, które zarejestrowały się na platformie wydawcy i zamówiły egzemplarze ze swoim zdjęciem i nazwiskiem na okładce. W sumie numer zerowy trafi do prawie 50 000 osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw. Numer nie będzie dostępny w sprzedaży.

Pierwszy regularny numer Bloomberg Businessweek Polska trafi do sprzedaży 19 września.

Partnerami Polskiej Premiery Bloomberg Businessweek Polska są m.in. Orange, PGE, T-Mobile, Landskrone, oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców - PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP.

Bloomberg Businessweek Polska to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko. Bloomberg Businessweek Polska ma już również swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.

Cały czas można jeszcze zarejestrować się na platformie wydawcy, aby ptrzymać pierwszy numer BBWP - również spersonalizowany.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS