Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-12-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Prośba o przelew i Podział rachunku - nowości BLIK w Getin Banku

Prośba o przelew i Podział rachunku to nowe usługi w ramach płatności BLIK w Getin Banku. Są dostępne w aplikacji mobilnej, razem z Przelewami na telefon BLIK. Pierwsza z funkcji umożliwia użytkownikowi aplikacji Getin Mobile wysyłanie i odbieranie prośby o przelew. Dodatkowo wprowadzona została również opcja podziału rachunku, która ułatwia proces rozliczania się ze wspólnych wydatków. Usługi Prośba o przelew i Podział rachunku są darmowe.

– Wdrożenie Prośby o Przelew i Podziału rachunku to dobra wiadomość dla fanów BLIKA, których regularnie przybywa wśród naszych Klientów. To dwie bardzo praktyczne usługi. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci szybko staną się ich entuzjastami. Z naszych obserwacji wynika, że użytkownicy bankowości mobilnej doceniają wszelkiego rodzaju nowości ułatwiające wykonywanie codziennych czynności, a takie właśnie są nowe usługi BLIKA – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku. 

Przelewy na telefon BLIK to obecnie druga, po płatnościach w interencie, najpopularniejsza funkacja BLIKA. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2020r. użytkownicy wykonali już łącznie blisko 30 mln takich transakcji. Prośba o przelew to innowacyjne uzupełnienie tego popularnego sposóbu przekazywania sobie pieniędzy. 

– Użytkownicy chcą rozliczać się między sobą szybko i przede wszystkim bezgotówkowo. Prośba o przelew to idealne rozwiązanie. Kiedy jedna osoba zapłaci w imieniu kilku, może bardzo szybko wysłać prośbę o zwrot konkretnej kwoty, bezpośrednio z poziomu aplikacji bankowej. To po prostu bardzo wygodne – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płątności, operatora BLIKA – Jestem pewien, że klienci Getin Banku bardzo szybko docenią wygodę tego nowego wymiaru rozliczeń, tym bardziej, że otrzymują od razu najbardziej zaawansowaną opcję tego rozwiązania, a więc nie tylko możliwość wysłania prośby o przelew, ale też podzielenia większej kwoty na kilka osób – dodaje.

Prośba o przelew umożliwia użytkownikowi aplikacji Getin Mobile wysyłanie oraz odbieranie próśb o przelewy. Co ważne, nie trzeba znać numeru rachunku - wystarczy jedynie numer telefonu. Odbiorca prośby może ją zaakceptować i wtedy pieniądze zostaną natychmiast przekazane nadawcy. Otrzymana prośba może także zostać odrzucona lub zignorowana. Po 72 godzinach oczekująca prośba o przelew wygasa. Pojedyncza prośba może wynosić do 500 zł.

Podział rachunku to funkcja, która umożliwia określenie wśród swoich kontaktów grupy odbiorców, a następnie równy podział rachunku lub przypisanie poszczególnym osobom konkretnych kwot. Pomysłodawca podziału rachunku może w tych wyliczeniach uwzględnić także siebie. To prosta i przydatna opcja ułatwiająca płatności w sytuacjach, gdy na przykład trzeba podzielić rachunek w restauracji czy rozliczyć wydatki ze współlokatorami bez konieczności późniejszego upominania się o pieniądze. 

Warunkiem korzystania z powyższych usług jest zainstalowanie aplikacji banku i aktywny BLIK oraz wyrażenie zgody na dostęp do kontaktów. Prośby o przelew BLIK można wysyłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku oferującym tę usługę. Rachunek można podzielić z osobami, które także spełniają powyższe warunki. 

 

O Getin Noble Banku

Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Bank dysponuje siecią ponad 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych. W 2020 roku Getin Noble Bank uzyskał tytuł „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” w prestiżowym rankingu Złoty Bankier organizowanym przez Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl

 

O BLIK

BLIK to ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 95 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS