Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Publicis dla Garnier BB Przeciw Zmarszczkom

Warszawa, 4 marca 2013 r. – Najnowsza kampania agencji Publicis prezentuje innowacyjny wariant kremu Garnier BB Przeciw Zmarszczkom. Kreacje ukażą się w telewizji i prasie. Działania będą dodatkowo wsparte komunikacją prowadzoną w Internecie realizowaną przez Digital Wonderland.

Garnier BB Przeciw Zmarszczkom to krem o właściwościach przeciwzmarszczkowych i upiększających. Jego formuła jest oparta na innowacyjnym składniku o nazwie Pro-XylaneTM o udowodnionym działaniu przeciwzmarszczkowym i ujędrniającym skórę. W unikatowym składzie kremu zastosowano ultradrobne pigmenty mineralne wyrównujące koloryt skóry bez uwidaczniania zmarszczek.

„W kreacji stworzonej dla Garnier BB Przeciw Zmarszczkom mocno akcentujemy innowacyjną formułę kremu, który oferuje użytkowniczkom 5 ważnych korzyści: redukcję zmarszczek, ujędrnianie skóry, rozświetlanie cery, trwałe nawilżanie i ochronę przed promieniowaniem UV. Jestem przekonana, że te cechy produktu ułatwią konsumentkom wybór najlepszego rozwiązania dla siebie.” – powiedziała Agnieszka Mazur Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny wyemitują między innymi stacje TVN, Polsat i TVP. W przypadku prasy reklamy ukażą się m.in. w pismach, magazynach i poradnikach kobiecych.

Po stronie agencji za kreację odpowiadają: Anna Cudna (Copywriter)i Alex Boucher (Senior Art Director). Zespół Client Service reprezentują: Agnieszka Mazur (Account Director) i Katarzyna Namiota (Account Executive). Kampanie on-line zaprojektował Digital Wonderland w składzie: Group Account Manger Tomasz Baranowski, Art Director Filip Szarama, Copywriter Łukasz Ciuchnicki. Realizację działań komunikacyjnych po stronie marki Garnier nadzorują: Agata Kicińska (Group Product Manager) i Agata Sieńkowska (Junior Brand Manager). Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu ZOG, a produkcję domowi produkcyjnemu ORKA.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 22 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

***
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniejzdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas,Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” oraz Renault.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS