Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Publicis dla Orange: Serce i Rozum ściągają bez limitu

Warszawa, 4 marca 2013 r. – Rozum miał piękny sen, w którym odbierał nagrodę Szwedzkiej Akademii Nauk we wszystkich dziedzinach. Sen został przerwany w najmniej odpowiednim momencie. Na szczęście, dzięki Neostradzie, takie rzeczy zdarzają się tylko w snach. O tym, co dokładnie przyśniło się Rozumowi i jakie ma powiązania z Akademią przekonają się widzowie oglądając, rozpoczynającą się dziś w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, kampanię autorstwa agencji Publicis.

„Ważną cechą Neostrady jest nielimitowany dostęp do Internetu. Można szybko i bez zacinania ściągać ile się chce. Liczymy na to, że dowcipne dialogi Serca i Rozumu wybudzą ze snu każdą publiczność, zwracając przy tym uwagę na interesującą ofertę Orange.” – powiedziała Monika Zaręba (Account Director ) z agencji Publicis.

Nowe przygody pary sympatycznych bohaterów można śledzić w najważniejszych stacjach o zasięgu ogólnopolskim (TVP, TVN i Polsatu) oraz na wybranych kanałach tematycznych. Ogłoszenia prasowe ukażą się w szerokiej gamie dzienników, tygodników i miesięczników.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz, Damian Cendrowicz, Joanna Jezierska, Anna Kubeł, Monika Zaręba i Malwina Stopińska. Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film It, a za postprodukcję Platige Image. Planowanie mediów zrealizował dom mediowy MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.



***
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniejzdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS