W ramach bezpośredniej współpracy pomiędzy agencją interaktywną GreyTree a Konsylium24.pl na portalu i internetowym forum dyskusyjnym realizowane są projekty informacyjno-edukacyjne skierowane do lekarzy, którzy reprezentują 72 rodzaje specjalizacji medycznych. Kampanie i realizacje, których grupą docelową są wyłącznie polscy lekarze zrzeszeni na Konsylium24.pl, to oczywiście tylko jeden z kilku kanałów skutecznej komunikacji ze środowiskiem medycznym w marketingowym portfolio GreyTree. Prowadzone przez agencję kampanie cechuje przede wszystkim jakość przekazu i co istotne również partnerskie i podmiotowe podejście do lekarzy. Taka postawa w realizacji kampanii farmaceutycznych to rzadkość, ale agencja w tej dziedzinie stawia właśnie na jasne i przejrzyste zasady. A dlaczego? Bo GreyTree projekty z zakresu pharma marketingu prowadzi z powodzeniem już od kilku lat – tym samym od kilku lat budując i umacniając swój wizerunek w środowisku medycznym i farmaceutycznym nie jako podwykonawcy, typowej agencji reklamowej, a jako skutecznego partnera branży.
Współpraca pomiędzy Konsylium24.pl a GreyTree również prowadzona jest na partnerskich zasadach. Tym bardziej sukces portalu cieszy i udowadnia, iż platformy www, które charakteryzuje dwustronna komunikacja, a nie tylko jednostronny przekaz, to przyszłość naszej branży. Przypomnijmy, iż rekord popularności Konsylium24.pl to blisko 3500 unikalnych odwiedzin zarejestrowanych użytkowników i ponad 6700 logowań, a to wszystko w zaledwie 24 godziny !!! Dodać należy, iż średni czas spędzony na portalu przez lekarzy wynosi 16 minut. Co więcej, do tej pory na łamach Konsylium24.pl omówionych zostało 24 000 tematów, problemów, zapytań, a sama liczba opublikowanych wypowiedzi i komentarzy wynosi 500 000 !!!