Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rusza kampania promująca Samsung GALAXY Tab 10.1

2 września br. rozpoczyna się kampania reklamowa promująca najnowszy tablet firmy Samsung – GALAXY Tab 10.1. Jej celem jest zaprezentowanie funkcji urządzenia i sposobów na jego wykorzystanie w pracy, do rozrywki czy też nauki.

Samsung GALAXY Tab 10.1 to najnowszy tablet koreańskiego producenta na polskim rynku. Wyróżnia go ultrapłaska obudowa (zaledwie 8,6 mm), lekkość (tylko 565 g), a duży czytelny ekran zapewnia wyrazisty, wysokiej jakości obraz. Tablet przeznaczony jest dla wszystkich aktywnych osób, które poszukują urządzenia oferującego funkcjonalności dzisiejszych laptopów i smartfonów, będącego dopełnieniem ich prywatnego i zawodowego życia.

Kampania reklamowa Samsung GALAXY Tab 10.1 rozpoczyna się 2 września br. i potrwa do końca miesiąca. W jej ramach w wybranych stacjach telewizyjnych oraz sieci kin Cinema City pojawią się spoty prezentujące funkcje tabletu i możliwość wykorzystania go w różnych sytuacjach. Za zaadaptowanie spotów na polski rynek odpowiada agencja Cheil.

Działania promocyjne obejmą również reklamę w prasie, skupiającą się na cechach wyróżniających tablet. Kampania prasowa obejmie magazyny lifestyle, tygodniki opinii oraz czasopisma poświęcone telekomunikacji. Tablet pojawi się także na nośnikach wielkoformatowych na lotniskach. Za przygotowanie layoutów dla tych części kampanii oraz BTL odpowiada agencja Pompidou.

Działaniom towarzyszy dedykowana strona internetowa: www.galaxytab.samsung.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS