Samsung oferuje zaawansowane rozwiązania biznesowe w zakresie reklamy wewnętrznej i zewnętrznej, stoły z obsługą multi-touch, monitory do pracy w chmurze i telewizory hotelowe
Samsung Electronics Co., Ltd, podczas targów ISE 2012, odbywających się w dniach 31 stycznia – 2 lutego, zaprezentował swoje najnowsze rozwiązania w zakresie wyświetlaczy, w tym m.in. ekrany wielkoformatowe (LFD) oraz telewizory hotelowe. Prezentacja odbyła się pod hasłem „Connection to Your Business” („Łączność z Twoją firmą”). Do najciekawszych produktów należą urządzenia z serii Surface i LED Full.
– Samsung zajmuje pozycję lidera na światowym rynku ekranów LFD, oferując niezrównane jakościowo produkty i wyjątkowe rozwiązania spełniające potrzeby naszych klientów biznesowych – powiedział Jeong-Hwan Kim, senior vice president of display sales & marketing team, Samsung Electronics. – Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym klientom komplementarne rozwiązania, łączące w sobie najbardziej zaawansowany sprzęt i oprogramowanie o zróżnicowanych zastosowaniach. Spodziewamy się, że dzięki temu utrzymamy naszą pozycję lidera na rynku B2B.
Wśród przedstawionych na ISE nowych ekranów wielkoformatowych znajduje się model OL46B – wszechstronny, cienki i cichy wyświetlacz zewnętrzny, który doskonale sprawdza się w pracy w skrajnych temperaturach– od -30°C do +40°C. Może być stosowany z powodzeniem jako nośnik reklamowy podczas wydarzeń sportowych, na stadionach i w centrach konferencyjnych. Z kolei ekrany typu semi-outdoor z serii SL46B, na których można wyświetlać przyciągające wzrok obrazy w wysokiej rozdzielczości, nadają się idealnie na wystawy w domach towarowych i centrach handlowych.
Nowy, 65-calowy ekran wielkoformatowy LED ME65 charakteryzuje się doskonałą jakością obrazu i nieprzeciętnymi parametrami, jednak najbardziej niezwykłą cechą urządzenia jest możliwość przekształcenia go w ekran dotykowy w ciągu zaledwie kilku sekund. Aby użyć go w takim charakterze, wystarczy przymocować opcjonalną nakładkę dotykową i podłączyć kabel USB.
MagicInfo-i Solution, wszechstronna aplikacja sieciowa firmy Samsung zaprojektowana z myślą o ekranach LFD produkowanych przez firmę, pozwala użytkownikom zarządzać jednocześnie nawet 3000 połączonych ze sobą urządzeń. Dzięki możliwości podłączenia ekranu do smartfonów Samsung Galaxy S i tabletów Galaxy Tab użytkownicy mogą łatwo sprawdzać stan ekranów LFD i kontrolować je z dowolnego miejsca.
Wśród innych prezentowanych na ISE wyświetlaczy i rozwiązań firmy Samsung przeznaczonych dla klientów biznesowych znalazły się:
- SUR40 - urządzenie nowej generacji – stół wielodotykowy opracowany wspólnie przez Samsung Electronics i Microsoft. 40-calowy wyświetlacz LCD rozpoznaje palce, dłonie i obiekty umieszczone na ekranie przy wykorzystaniu technologii obsługującej 52 punkty dotykowe i skanowanie obiektów. Ten cienki wyświetlacz wielkoformatowy może być wykorzystywany w rozmaitych miejscach, takich jak sklepy, banki czy kluby fitness. Urządzenie spotkało się z dużym uznaniem – zostało wyróżnione tytułem „Best of What’s New” („Najlepsza nowość”) magazynu Popular Science w listopadzie 2011 r. oraz „Best of Innovations” („Najlepsza innowacja”) podczas CES 2012.
- 650TS-2 – 65-calowa tablica elektroniczna, której można używać na przykład w klasie w celu większego zaangażowania uczniów w proces nauczania. Korzystając z urządzeń Samsung GALAXY, nauczyciele mogą kontrolować wyświetlane treści w czasie rzeczywistym, oferując swoim uczniom ekscytującą możliwość nauki w sposób interaktywny.
- UD22B - to 22-calowy, kolorowy wyświetlacz „kaflowy”, który można wykorzystać jako nośnik reklamy wewnętrznej. Użytkownicy mogą wykazać się kreatywnością, przemieszczając kwadratowe ekrany na ścianie i ustawiając je w dowolnej pożądanej konfiguracji.
- Odwiedzając stoisko, można skorzystać z ponad sześćdziesięciu 55-calowych ekranów FHD o supercienkiej ramce, które wyświetlają przydatne informacje o innowacyjnych technologiach firmy Samsung, dowodząc jednocześnie, jak skutecznie firmy mogą zintensyfikować swój przekaz reklamowy.
- Monitory Cloud Display stanowią zintegrowane rozwiązanie eliminujące potrzebę użycia dodatkowego sprzętu, takiego jak komputery osobiste czy inne urządzenia. Wystarczy podłączyć do monitora Cloud Display kabel sieciowy – Samsung PoE (Power over Ethernet). Na targach prezentowana jest również przenośna wersja monitora.
- Telewizory hotelowe gwarantują niezwykłą jakość obrazu, uzyskaną dzięki naszej technologii LED BLU. Dzięki rozwiązaniu Samsung Hospitality Solution hotele mogą udostępniać swoim gościom spersonalizowane treści. Goście hotelowi mogą skorzystać z możliwości bezprzewodowego przesyłania strumieniowego filmów i zdjęć ze swoich telefonów i tabletów.
Uczestnicy targów mogą uzyskać dodatkowe informacje, korzystając z kodów QR wyświetlanych na dwóch 70-calowych ekranach dotykowych LFD (700TSn-2) znajdujących się na stanowisku Samsung w sali 9.