Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-06-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Samsung Smart TV z iplaFILM

150x110
Lider rynku RTV, Samsung Electronics Polska, na podstawie efektów sprzedażowych pierwszego roku współpracy, poszerza swoją współpracę z ipla – największą telewizją internetową w Polsce. Jako pierwszy producent telewizorów wprowadził widget ipla z pakietem hitów filmowych.

Aplikacja ipla rozbudowana o kanał iplaFILM  stała się częścią multimedialnej platformy Samsung Smart TV. Dzięki spełnieniu przez firmę Samsung standardów zabezpieczeń wymaganych przez wytwórnie filmowe użytkownicy Smart TV jako pierwsi w Polsce mają dostęp do pełnometrażowych filmów oferowanych w wysokiej jakości przez aplikację ipla. W momencie startu usługi w ofercie iplaFILM na telewizorach Samsung jest już  ponad 700 tytułów, a liczba udostępnianych produkcji stale się powiększa.

Samsung to dla nas strategiczny partner. Wśród wszystkich użytkowników ipla na telewizorach z funkcjami internetowymi to właśnie Samsung wiedzie prym, a jego klienci generują 38,7% ruchu w tej kategorii produktów. Udział ten rośnie o kilka punktów procentowych z miesiąca na miesiąc.  – powiedział Albert Szybiński, Dyrektor Rozwoju Produktu Redefine. - Jest to segment rynku o rosnącym znaczeniu dla nas, a poziom naszej penetracji w nim wynosi ponad 95%. – dodaje.

Samsung jako pierwszy w Polsce w pełni zintegrował telewizję z Internetem. Współpraca z telewizją internetową ipla rozpoczęta we wrześniu 2010 roku  w znaczący sposób przyczynia się do uatrakcyjnienia naszej oferty polskojęzycznych aplikacji. Cieszymy się, że dziesiątki tysięcy użytkowników Samsung Smart TV uzyska dostęp do atrakcyjnych nowości filmowych – powiedział Marcin Bołbot, dyrektor marketingu i sprzedaży CE w Samsung Electonics Polska.

Tytuły oferowane w kanale iplaFILM są płatne. Dostęp do wybranego materiału jest aktywowany na 24 godziny od wpisania specjalnego kodu. Większość filmów oferowanych jest w cenie od 5 zł. Płatność za kod można zrealizować poprzez SMS, przelewem lub kartą kredytową. Filmy prezentowane są w określonej kategorii tematycznej, np. filmy akcji, komedie, dramaty. Niezdecydowani mogą skorzystać z poleceń redakcji ipla lub wybrać spośród najpopularniejszych – TOP 10. Wśród udostępnionych produkcji znalazły się między innymi takie tytuły jak: Mr. Nobody, Autor Widmo, Śluby Panieńskie, Maczeta czy Ciacho.

Do tej pory Samsung wprowadził na ekran telewizora największą ilość polskojęzycznych aplikacji. Częścią platformy Smart TV są m.in. aplikacje dostarczające informacje z serwisów Gazeta.pl, Onet.pl czy filmy i seriale z vod.tvp.pl, wp.tv czy onet.tv. Ofertę uzupełnia lista blisko 40 serwisów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora, w tym m.in.: Facebook, Twitter, YouTube, Google Maps, Accuweather, Skype czy Picassa. Oferta cały czas się rozszerza. Już w lipcu polscy użytkownicy będą mieli dostęp do pierwszego na świecie widgetu dostarczającego treści na żądanie w trójwymiarze i w Full HD „Explore 3D” (stworzonego przez inżynierów Samsung).





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS