Niezależne studio gamingowe Sylen Studio zakończyło prywatną emisję akcji, z której pozyskało 1,75mln zł – dobijając w ten sposób do kwoty 4,25 mln od początku roku. Środki zostaną przeznaczone na finalizację gry Dream of Gods, zaś znaczna część tej kwoty zostanie przeznaczona na rozwój już rozpoczętej produkcji gry Komornik (ang.: The Sin Collector) – opartej na uniwersum polskiej książki fantasy o tym samym tytule. Premiera egranizacji planowana jest pod koniec 2023 r.
- Cieszę się, że z sukcesem kończymy już drugą prywatną emisję akcji. Udało się nam w pełni zrealizować cel i pozyskać założone 1,75 mln zł. Chciałbym podziękować inwestorom za zaufanie i wiarę w nasze projekty. Część kwoty zamierzamy przeznaczyć na finalizację gry Dream of Gods, która już na początku roku będzie miała swoją premierę. Pozostałą część kapitału przeznaczymy na budżet produkcyjny gry Komornik. – komentuje Dariusz Mytych, prezes Sylen Studio
Sylen Studio jest coraz bliżej wydania swojej flagowej gry Dream of Gods. Premiera early access zaplanowana jest na Q1 2020, zaś gra łączy ze sobą kilka najpopularniejszych gatunków gier MOBA, RTS, hack'n'slash, tower defense i battle royale. W grze bogowie zstępują na ziemie i zaczynają walkę ze zbuntowaną ludzkością, która nie ukazuje im wystarczającego szacunku i oddania. Gracze wcielą się w wybranego przez siebie przedstawiciela jednego z sześciu dostępnych kręgów kulturowych i mitologii. Oprócz tego nie zabraknie także walki o wpływy pomiędzy samymi bogami. Do tej pory gra zbudowała ogromne community fanów, na Facebooku profil gry polubiło ponad 223 tys. osób.
- Powoli osiągamy kolejne kamienie milowe w produkcji gry Komornik, który będzie już wysokobudżetową, dopracowaną grą – prawdziwą perełką. Budżet jaki planujemy przeznaczyć na produkcję gry (bez marketingu) to ok. 10 mln zł. Na chwilę obecną finansowanie mamy zapewnione przez ostatnie emisje akcji, jednak nie wykluczamy, iż w przyszłości będziemy ponownie posiłkować się kapitałem od inwestorów. – dodaje Dariusz Mytych.
Gra osadzona będzie w uniwersum z cyklu książek „Komornik” Michała Gołkowskiego. Sam autor aktywnie uczestniczy w procesie produkcji gry, współpracuje ze scenarzystą oraz zasiada w Radzie Nadzorczej Sylen Studio, co gwarantuje wierne odwzorowanie uniwersum. Gra przeniesie graczy w świat, który jedną nogą stoi już po niewłaściwej stronie granicy Armagedonu i w tej chwili oczekuje na ostateczny, kończący Apokalipsę cios łaski – który jednak z jakiegoś powodu nie nadchodzi. Tutaj z kolei gracze będą musieli zmierzyć się z niełatwym wyzwaniem w postaci wcielenia się w członka świeżo utworzonego Korpusu Komorniczego – de facto oddziału kapo i szmalcowników, których zadaniem jest ściąganie wierzytelności śmiertelników wobec Boga.