Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

The Digitals i Fly.pl - rekordowy rok i współpraca

150x110
Internetowe biuro podróży Fly.pl podsumowało 2012 rok – dzięki współpracy z agencją The Digitals i realizacji interaktywnych projektów promujących markę, firma odnotowała 34% wzrost sprzedaży.

Współpraca The Digitals i Fly.pl rozpoczęła się w 2008 roku doradztwem marketingowym oraz realizacją kampanii online i offline. W 2011 roku agencja stworzyła nową stronę internetową www.fly.pl, która pod względem użyteczności i funkcjonalności dostosowana została do potrzeb klientów. Rozpoczęte zostały również działania SEM i SEO. W związku z tym witryna jest na bieżąco ulepszana, aby zapewnić wygodniejszą, bardziej intuicyjną obsługę oraz modyfikowana zgodnie z aktualną ofertą i nowymi promocjami. W 2012 roku The Digitals zrealizowało także pierwszy na polskim rynku projekt integracji internetowej oferty Fly.pl z portalem zakupów grupowych Groupon.pl. Działania marketingowe podjęte na przestrzeni ostatniego roku zaowocowały znacznie większym zainteresowaniem ofertami wycieczek dostępnych na Fly.pl oraz wzrostem sprzedaży na poziomie 34%.

„Powierzenie działań marketingowych zewnętrznej firmie wymaga dużego zaufania. Ciężką pracą, ciekawymi pomysłami i innowacyjnymi rozwiązaniami agencja The Digitals udowodniła, że była to decyzja w stu procentach trafiona. Zamierzamy kontynuować dotychczasową współpracę i zachęceni sukcesami, stawiamy sobie jeszcze bardziej ambitne cele. W 2013 roku planujemy wzrost sprzedaży na poziomie 40%.” - skomentował współpracę Grzegorz Bosowski, CEO firmy Fly.pl.

„W ramach naszej współpracy z Fly.pl wykroczyliśmy daleko poza jej wcześniej nakreślone ramy. Zaawansowane wdrożenie analityki, synergia działań SEM i SEO, optymalizacja usability i UX oparta na kilkumiesięcznych testach A/B przyniosły spodziewane rezultaty. Ponad dwukrotne zwiększenie współczynnika konwersji strony, wzmocnienie brandu i opracowanie nowej, spójnej strategii działań przełożyły się na wspólny, wymierny sukces - wzrost sprzedaży.” - podsumował działania Marcin Kowol, Dyrektor Działu SEM agencji The Digitals.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS