Przepraszam, pan przed czy po kredycie? - pyta bohater najnowszej reklamy ING Banku Śląskiego. W rozpoczętej 14 lutego kampanii reklamowej Bank promuje kredyt hipoteczny z prowizją 0% za jego udzielenie.
Z badań wynika, że zdecydowana większość osób, które wzięły kredyt hipoteczny w ostatnim roku korzysta z Internetu. Prawie połowa naszych klientów posiadających kredyt hipoteczny, korzysta bankowości elektronicznej w ING. Ceny w sieci są najniższe, a portale internetowe, blogi, fora stały się wiodącym źródłem poszukiwania zarówno kredytów hipotecznych, jak i ofert dotyczących nieruchomości - mówi Tomasz Byczyński, Dyrektor Departamentu Zarządzania Rynkiem Klienta Detalicznego w ING Banku Śląskim. Internauci po ostateczne informacje o kredycie udają się jednak do doradcy, który najlepiej wytłumaczy wszelkie niejasne zagadnienia. Oferując do połowy kwietnia 0% prowizji za udzielenie kredytu, zaproponowaliśmy naszym klientom cenę jak z Internetu, ale pomoc profesjonalnego doradcy w oddziale - dodaje Byczyński.
W promocji „0% prowizji" za udzielenie kredytu hipotecznego mogą wziąć udział osoby, które złożą w ING Banku Śląski kompletny wniosek o kredyt hipoteczny w okresie od 15.02. do 15.04.2010 r. Dla osób, które zamierzają zaciągnąć kredyt hipoteczny w terminie późniejszym, Bank przygotował promocję polegającą na możliwości zagwarantowania sobie nagrody - karty IKEA o wartości 500 zł.
Warunkami otrzymania karty są:
- zarejestrowanie się na stronie www.hipoteczny.ingbank.pl i wypełnienie specjalnego formularza w terminie do 15.04.2010 r.
- wzięcie kredytu - tj. złożenie wniosku kredytowego od 16.04.2010 r. oraz zawarcie umowy o kredyt hipoteczny w ING w terminie do 31.12.2010 r.
Obie promocje są rozłączne tj. nie można otrzymać zarówno 0 % prowizji i jednocześnie karty IKEA.
Reklamom w telewizji towarzyszy intensywna kampania w Internecie. Uruchomiony został także specjalny serwis internetowy www.hipoteczny.ingbank.pl, na którym użytkownicy znajdą odpowiedzi na przykładowe pytania dotyczące kredytu i rynku nieruchomości.
Tytuł kampanii:. Cena z Internetu. Kredyt hipoteczny u doradcy.
Czas trwania: od 14.02.2010 r.
Media: TV, Internet, prasa.