Każdy klient, który do końca marca 2011 r. wykupi ubezpieczenie na życie „Ochrona+”, „Strategia Lwa”, „Pakiet Rodzinny Lwa” lub umowę dodatkową dotyczącą poważnego zachorowania otrzyma w prezencie specjalne assistance.
„Assistance na wiosnę” w ING Życie zapewnia pomoc w razie następstw nieszczęśliwego wypadku. Pakiet obejmuje dostęp do całodobowej infolinii medycznej, za pomocą której ubezpieczony oraz jego rodzina mogą uzyskać informacje o najbliższej placówce medycznej oraz poradę dotyczącą działania leków. Assistance gwarantuje również transport do szpitala lub przychodni w sytuacji, gdy stan zdrowia ubezpieczonego uniemożliwia podróż środkami transportu publicznego, jednak nie jest na tyle poważny, aby wymagał wzywania karetki pogotowia. Usługa obejmuje także zapewnienie wizyty pielęgniarki – organizację i pokrycie kosztów związanych z jej przyjazdem oraz wykonywanymi zabiegami.
„Pakiet pomocy assistance to także sfinansowanie dowozu lekarstw w sytuacji, gdy lekarz zaleca pozostawanie w domu lub ubezpieczony nie jest w stanie samodzielnie ich wykupić” – wyjaśnia Anna Kiraga z Zespołu Rozwoju Produktów ING Życie. „Pomoc assistance obejmuje także opiekę nad osobami starszymi oraz niesamodzielnymi, jeżeli ubezpieczony przebywa w szpitalu dłużej niż 3 dni i nie jest w stanie sam opiekować się swoimi bliskimi”.
Do programu „Assistance na wiosnę” mogą bezpłatnie dołączyć klienci, którzy do końca marca 2011 r. złożą wniosek o ubezpieczenie na życie „Ochrona+”, „Strategia Lwa”, „Pakiet Rodzinny Lwa” lub umowę dodatkową dotyczącą poważnego zachorowania. Pakiet zacznie wówczas działać 7 dni po wystawieniu polisy. Ochrona obowiązuje do końca maja bieżącego roku.
W ramach kampanii w oddziałach ING Życie dostępne są materiały promocyjne opisujące zakres świadczeń assistance oraz instrukcje jak skorzystać z pomocy. Informacje dostępne są także na stronie internetowej http://ingzycie.pl/assistance-na-wiosne