Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wirtualny Doradca wspiera komunikację IR

150x110
W serwisie internetowym dla Akcjonariuszy Krajowej Spółki Cukrowej S.A. (www.dywidenda.info) znajduje się aplikacja InteliWISE, która wspomaga budowanie i rozwijanie relacji inwestorskich. Wirtualny Doradca w przystępny sposób przybliża internautom zagadnienia związane z dywidendą wypłacaną Akcjonariuszom koncernu „Polski Cukier”.

Wirtualny doradca zwany też awatarem został uruchomiony w celu wyjaśnienia osobom uprawnionym do otrzymania dywidendy, zasad i trybu jej wypłaty przez Spółkę. Awatar znajdujący się na stronie www.dywidenda.info, informuje m.in. o tym, czym jest dywidenda i kto podejmuje decyzje o jej wypłacie. Dzięki pomocy Wirtualnego Asystenta, można też szybko obliczyć, jaka kwota przysługuje za ostatni rok, biorąc pod uwagę ilość posiadanych akcji KSC S.A. Aplikacja pozwala też na uzyskanie niezbędnych informacji dotyczących formalności, jakich muszą dopełnić Akcjonariusze i Spółka.

Nasz koncern ma świadomość, że inwestowanie w nowoczesne technologie, to nie wybór, ale konieczność wynikająca z tempa i kierunku rozwoju globalnego rynku. Nowoczesne technologie pozwalają też ograniczać koszty związane z tradycyjnymi formami komunikowania się oraz zwiększają efektywność i szybkość działania. Podmioty, które tego nie rozumieją, same zamykają sobie drogę do rozwoju i zwiększania zysków – mówi Prezes KSC S.A. Marcin Kulicki.

Wykorzystywanie rozwiązań typu chatterbot, takich jak propozycja InteliWISE wdrożona w KSC S.A., to dziś jeden z niezbędnych elementów zaawansowanych działań marketingowych realizowanych także przez Spółki, które są notowane na Giełdzie. W przypadku tych ostatnich, ogromna ilość gromadzonych, przetwarzanych i komunikowanych danych wymaga optymalizacji działań.

Wirtualny Doradca wykorzystywany jako wsparcie w komunikacji IR ułatwia budowanie dobrych relacji, zwłaszcza z drobnymi akcjonariuszami, poprzez usprawnienie procesu informowania ich o poczynaniach Spółki, efektach jej strategii, zyskach, etc. Wszystko to podawane jest im w przyjaznej, zrozumiałej dla każdego formie… mimo wysokiego stopnia trudności niektórych zagadnień - podsumowuje Marcin Strzałkowski, CEO InteliWISE S.A.

Wirtualny Doradca KSC S.A. rozmawia z Akcjonariuszami Spółki na stronie www.dywidenda.info.

--

InteliWISE - lider rozwoju oprogramowania optymalizującego obsługę klienta, transakcje on-line oraz marketing internetowy. Dostawca innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji: Wirtualny Doradca, interaktywne multimedialne FAQ, Wirtualny Sprzedawca… Wdrożenia InteliWISE bazują na sieciach neuronowych, technologii przetwarzania języka naturalnego (ang.NLP), dynamicznej animacji obrazu i syntezie mowy. Pomagają uatrakcyjnić strony WWW, zwiększyć sprzedaż, budować pozytywne relacje z klientem oraz zmniejszać koszty jego obsługi. InteliWISE to jedyna spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect posiadająca zespół w Dolinie Krzemowej w USA. Firma wspierana jest strategicznie przez Intel Capital, jej akcjonariuszem jest Grupa Asseco. Wśród kluczowych klientów są m.in.: Comcast Corporation, Kraft Foods, PLL Lot czy Home.pl.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. powstała w 2002 r. i jest największym w Polsce i siódmym, co do wielkości, producentem cukru w Europie. Jej udział w krajowym rynku wynosi blisko 40%, a pod względem przychodów ze sprzedaży i kapitału mieści się ona w pierwszej setce największych firm w Polsce. Od 2003 r. KSC działa jako jednolity ogólnopolski koncern, w którego skład wchodzi 7 Oddziałów, będących wcześniej odrębnymi spółkami akcyjnymi. Fabryki KSC S.A. to zakłady z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Zlokalizowane na terenie pięciu województw przerabiają rocznie ok. 4 mln ton buraków dostarczanych przez ok. 17 tys. plantatorów gospodarujących na ponad 78 tys. ha. Wszystkie produkują cukier odpowiadający normom europejskim, którego odbiorcami są zarówno uznane firmy polskie, jak i renomowane koncerny międzynarodowe.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS