Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-10-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

WPROST o finansach. Robert Azembski pokieruje dodatkami finansowymi

150x110

Tygodnik WPROST rozwija dodatki specjalne o tematyce finansowej. Dodatki, wydawane pod wspólnym tytułem WPROST O FINANSACH, adresowane do klientów banków, towarzystw ubezpieczeniowych, funduszy inwestycyjnych i innych instytucji finansowych, będą poświęcone m.in. bezpieczeństwu usług finansowych, ubezpieczeniom oraz produktom bankowym adresowanym do określonych grup odbiorców.

Biznesowe dodatki WPROST będą się ukazywać w cyklu miesięcznym. W bieżącym numerze tygodnika – „Bezpieczne pieniądze” – najnowsze informacje z rynku, opinie ekspertów, jak korzystać z bankomatów, bezpieczeństwo e-banków, e-podpis i współczesny „skok na bank”.  

 Za dodatki specjalne jest odpowiedzialny Robert Azembski, dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce finansowej. Azembski od ponad 20 lat pracuje w mediach, od 18 zajmuje się publicystyką ekonomiczną. Pracował m.in. w "Rzeczpospolitej", gdzie był odpowiedzialny za tematykę bankową, w miesięczniku "Home&Market", gdzie był zastępcą redaktora naczelnego i p.o. redaktora naczelnego oraz w "Gazecie Bankowej". Był zastępcą sekretarza redakcji i szefem działu w miesięczniku "Businessman Magazine", a ostatnio – redaktorem naczelnym Miesięcznika Finansowego BANK. W końcu lat 90-tych otrzymał wyróżnienie Związku Banków Polskich dla najlepszego dziennikarza finansowo-ekonomicznego w konkursie im. Mariana Krzaka. Jest również laureatem nagrody im. Eugeniusza Kwiatkowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie  dla „wyróżniającego się redaktora i dziennikarza, który wykształcił oryginalny i niezależny styl pracy”.

Wydawanie dodatków finansowych to kolejny krok – po uruchomieniu wiosną tego roku dodatku „Puls Gospodarki” zawierającego materiały z The Economist Intelligence Unit – wzmacniający biznesową część  tygodnika. Dodatki mają stanowić swoiste vademecum dla osób, które same zarządzają swoimi finansami, zarówno dla początkujących, dla których oferta banków czy towarzystw ubezpieczeniowych jest kompletnie niezrozumiała, jak i dla tych bardziej zaawansowanych, które jednak potrzebują fachowego komentarza i wsparcia przy podejmowaniu decyzji.

Uzupełnieniem dodatków finansowych będzie serwis internetowy przygotowany przez Wprost24.pl we współpracy z portalem Money24.pl, który udostępni narzędzia wspierające zarządzanie finansami osobistymi. Wdrożenie tego serwisu stanowi realizację umowy o współpracy między wydawcą serwisu Money24.pl, Direct Capital Group sp. z o.o. a Platformą Mediowa Point Group.

 

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media mediów, jako pierwszy z tygodników.  Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych mediów w Polsce. W sierpniu 2010 r. średnia sprzedaż tygodnika WPROST wynosiła 110, 5 tys. egz. Zawsze WPROST!





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS