Chciałabyś czasem pochodzić z głową w chmurach? Wydaje ci się, że nie masz na to czasu i zapału? Sięgnij po kawałek bąbelkowej czekolady AERO i oddaj się smakowitej przyjemności. Dzięki lekkim bąbelkom powietrza czekolada szybciej rozpływa się w ustach, a Ty czujesz się błogo. Teraz czekolady AERO mają nowe opakowania i logo – kuszą chwilą bąbelkowej przyjemności. Spróbuj także nowości – limitowanej edycji AERO o smaku truskawki. To słodki powód, by znów poczuć smak lata…
Już teraz czekolada Nestlé AERO, lider na rynku bąbelkowych batonów*, dostępna jest w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Zmieniono opakowania i logo produktu. Nowy design opakowań AERO podkreśla charakter marki - więcej na nim kuszących, czekoladowych bąbelków. Kolorystyka opakowań została dopasowana do koloru każdej z czekolad. Nestlé AERO Mleczna przyciąga czekoladowym brązem, a Nestlé AERO Mleczno – Biała zachwyca swym kremowym odcieniem. Odmienione logo AERO jest bardziej nowoczesne, dzięki czemu świetnie trafia w gusta konsumentów. Całość nabrała słodkiej lekkości, której trudno się oprzeć.
Czekolady Nestlé AERO dostępne są w dwóch formatach: baton 35 g zmieści się do każdej torebki czy szuflady biurka, a tabliczka 74 g to dobre rozwiązanie na spotkanie z przyjaciółkami. Obydwa formaty będą na wyciągnięcie ręki podczas chwili lekkiego, przyjemnego oderwania od codziennych obowiązków.
Już w połowie sierpnia na sklepowych półkach pojawi się nowa, limitowana edycja bąbelkowych czekolad AERO. Tym razem będzie to jeden z ulubionych smaków Polaków* czyli truskawka - AERO MILK & STRAWBERRY. Nowy baton to smakowite połączenie mlecznej czekolady z wnętrzem o smaku truskawki wypełnionym rozpływającymi się w ustach bąbelkami. Z tak letnim smakiem nawet jesienna słota nie będzie straszna! Wystarczy otworzyć szufladę biurka albo własną torebkę, by znów przenieść się w smakowity, truskawkowy świat…
Na tyłach opakowań czekolad Nestlé AERO umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera kontakt do Serwisu Konsumenta. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
Nowe opakowania Nestlé AERO, w tym limitowanej edycji AERO MILK & STRAWBERRY, przygotowała agencja Lemon Tree.
Czekolady Nestlé AERO dostępne są w nowych opakowaniach o masie 35 g i 74 g oraz sugerowanych cenach ok. 1,65 zł i ok. 3,49 zł. Limitowana edycja napowietrzonej czekolady mlecznej z truskawkowym wnętrzem będzie dostępna od połowy sierpnia aż do wyczerpania zapasów. Jej sugerowana cena to ok. 1,65 zł (masa 35g).
* źródło: Nielsen, MAT 2009