Brytyjczycy coraz częściej oglądają telewizję, wideo i filmy winternecie
W okresie wrzesień 2006 - wrzesień 2007, liczba Brytyjczykówodwiedzających witryny poświęcone telewizji, wideo i filmom,wzrosła o 28 procent.
W tym samym okresie o 91 procent zwiększyła się ilość czasupoświęcanego przez nich na tego typu strony - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na badanie firmy NielsenOnline.
We wrześniu obecnego roku blisko 21 milionów Brytyjczykówodwiedzało serwisy poświęcone telewizji, wideo lub filmom. Potakich stronach surfowało 63 procent brytyjskich internautów, wporównaniu do 55 procent przed rokiem.
Najpopularniejszym serwisem oferującym tego typu treści jestnależący do Google YouTube, który zdecydowanie wyprzedza tutajnastępne w kolejności strony BBC, Lycos Europe Movie, Sky, ITV,Channel 4, Google Video, Odeon, TV-links.co.uk oraz TV.com.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy coraz częściej oglądają telewizję, wideo i filmy winternecie