SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a

Firma Pinch Media opublikowała raport, z którego wynika, że zaledwie 30% użytkowników telefonu iPhone, którzy kupili do niego jakąś aplikację, używa jej nadal następnego dnia po zakupie.

W miarę upływu czasu, liczba ta stopniowo spada. Po 20 dniach od zainstalowania aplikacji, aktywnie korzysta z niej mniej, niż 5% badanych. Jeszcze gorzej wygląda ten wskaźnik dla programów, które są darmowe. Pinch Media sugeruje, że to niska cena aplikacji sprawia, że wielu użytkowników kupuje je bez głębszego namysłu nad ich przyszłym wykorzystaniem.

Źródło: Newlaunches

Dołącz do dyskusji: Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl