Nielsen Online: Google daleko przed konkurencją
W marcu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 9,52 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.
To o 16,7 procenta więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - podaje firma badawcza Nielsen Online.
Tradycyjnie zdecydowanym liderem okazała się wyszukiwarka Google z liczbą 6,11 miliarda wyszukiwań w ubiegłym miesiącu (o 27,6 procenta większą niż rok wcześniej w tym samym okresie), co dało jej 64,2 procenta udziału w rynku.
Daleko w tyle znalazły się wyszukiwarki: Yahoo! (1,51 miliarda wyszukiwań - wzrost o 1,7 procenta, 15,8 procenta rynkowego udziału), MSN/Windows Live (982,7 miliona - wzrost o 0,3 proc., udz. 10,3 proc.), AOL (356,6 mln - wzrost o 6,6 proc., udz. 3,7 proc.) oraz Ask.com (198 mln - spadek o 0,7 proc., udz. 2,1 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze wyszukiwarki: My Web (59,6 mln - spadek o 15,1 proc., udz. 0,6 proc.), Comcast (57,6 mln - wzrost o 30,2 proc., udz. 0,6 proc.), Yellow Pages (37,3 mln, udz. 0,4 proc.), NexTag (22,4 mln - spadek o 23,7 proc., udz. 0,2 proc.) oraz Dogpile.com (19,5 mln - wzrost o 0,7 proc., udz. 0,2 proc.).
źródło: Nielsen Online
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: Google daleko przed konkurencją